کفش پس از دستکش یکی از وسایل پرکاربردی است که افراد از آن استفاده می کنند. بنابراین افرادی که مشغول انجام فعالیت های سنگین هستند، نیازمند به تهیۀ کفش ایمنی می باشند تا بدین وسیله بتوانند پاهای خود را از صدمات احتمالی از جمله بریدگی، سوختن، سرمازدگی، له شدن، نفوذ اشیاء نوک تیز به پا، برخورد با ضربات سنگین و ... در امان نگه دارند. فروشگاه رادین ایمن در ادامه به معرفی برخی از انواع کفش ایمنی می پردازد و اشاره ای کلی به مصارف آن و سطح ایمنی آنها خواهد داشت. تا انتهای این مقالۀ کوتاه می توانید ما را همراهی کنید و سطح اطلاعات خود را در حوزۀ انتخاب و خرید کفش ایمنی افزایش دهید.

مشخصات فنی کفش ایمنی استاندارد

هدف کلی برای تهیۀ کفش ایمنی، این است که بتوان پاها را از آسیب های فیزیکی محفوظ نگه داشت. برای مثال خطراتی از جمله برخورد پا با وسایل نوک تیز و برنده، برق گرفتگی، سوختگی، برخورد با مواد خورنده و اسیدی، در معرض سرمازدگی و یا حرارت بالا، سقوط وسایل سنگین بر روی پا و ... وجود دارد. بدیهی است از پا در برابر هر گونه خطری باید محافظت شود و به نحوی مانع از این اتفاق ناخوشایند برای عضو مهم بدن گردید. فروش دستکش کار توسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

هنگام خرید کفش ایمنی توجه به جنس زیرۀ کفش، رویۀ کفش، پنجه و پشتی کفش از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثراً کفش کار باید مجهز به پنجه ای از جنس فایبرگلاس و یا فولاد باشد که مقاومت زیادی در برابر سقوط اجسام سنگین داشته باشد. در عین حال مچ پا نیز راحت باشد و فرد بتواند به سهولت فعالیت های خود را انجام دهد. داشتن رویه از جنس چرم نیز مانع از انتقال جریان الکتریسیته به پا می شود و می تواند پاها را در برابر برق گرفتگی ایمن نگه دارد. برای مشاهده و خرید انواع کفش ایمنی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()