پیش از انجام نقاشی ساختمان، نیاز است که سطوح از گرد و خاک پاکیزه نمود. تا بدین وسیله رنگ بتواند بر روی دیوار به خوبی بنشیند و کیفیت کار نقاشی تغییر می کند. روش های مختلفی برای رنگ آمیزی ساختمان وجود دارد و یک نقاش ساختمان با متدهای جدیدی که بدان تسلط دارد، می تواند به بهترین شکل ممکن، قسمت های مختلف نمای دکوراسیون را نقاشی نمود. جهت ارائه خدمات نقاشی ساختمان می توان از رنگ های رایجی چون رنگ روغن، رنگ پلاستیکی، رنگ پتینه، رنگ بلکا و ... استفاده نمود. البته جهت استفاده از هر کدام، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم می باشد که در ادامه به برخی از موارد مهم آنها می پردازیم.

مجموعۀ رنگ کاران یکی از شناخته شده ترین گروه های ساختمانی است که به صورت حرفه ای در حوزۀ نقاشی ساختمان با متدهای جدید و مدرن فعالیت می کند و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند پروژه های متعددی را به مرحلۀ اجرا برسانند.

نکات پیرامون مراحل رنگ آمیزی ساختمان

امروزه به راحتی می توانند در نمای دکوراسیون داخلی، نقاشی ساختمان سه بعدی را انجام داد و به طور غیر مستقیم مساحت نمای دکوراسیون را بزرگتر و یا کوچکتر نشان داد. جهت نقاشی محیط آشپزخانه استفاده از رنگ روغن می تواند گزینۀ مناسب تری باشد چون امکان نظافت راحت سطوح رنگ آمیزی را برای افراد مهیا می سازد. این در حالی است که نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیکی با آب حلال می شود و با قیمت ارزان تری نسبت به رنگ روغن قابل اجرا می باشد.

اجرای  نقاشی ساختمان در تهران  را می توان با استفاده از قلم مو، اسپری رنگ و غلتک انجام داد. البته متناسب با نوع رنگ، باید از ابزرآلات مناسب استفاده شود که کیفیت رنگ آمیزی را کاهش نیابد. نکتۀ مهم که در اجرای نقاشی ساختمان حائز اهمیت است، عدم مشاهدۀ رد قلم مو بر روی دیوار است و یک نقاش ساختمان حرفه ای با توجه به تسلط کاری که دارد، می تواند مانع از این اتفاق حین رنگ آمیزی شود.

 

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()