آینه کنسول وسیله ای بسیار زیبا در منازل می باشد که بر روی جذابیت دکوراسیون نقش بسیار مهمی دارد. این وسیله را می‌توان در اتاق پذیرایی قرار داد. در ذهن برخی از افراد آینه ‌کنسول وسیله غیر ضروری بوده و اغلب افراد از آن استفاده نمی کنند، اما باید توجه داشته باشید که اینه کنسول کاربرد بسیار مهمی در دکوراسیون داشته و از وسیله هایی است که در مقابل دید همگان بوده و موجب جذابیت دیزاین داخلی خواهد شد. خرید آینه کنسول را با قیمت ارزان انجام دهید.

معمولاً آینه کنسول در ورودی خانه ها و یا در نزدیکی درب ورودی قرار داده می ‌شود که بتواند تاثیرات زیادی را در دید افراد داشته باشند.در انتخاب این وسیله باید دکوراسیون را در نظر بگیرید و آینه کنسول را هماهنگ اجزای دیگر دکوراسیون، آن انتخاب کنید. فروش مبل اداری در سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد.

فروش انواع آینه کنسول با قیمت مناسب

 میز کنسول شباهت زیادی به میز توالت یا میز آرایش دارند اما بسیار شیک و مجلل است و در دکوراسیون ها نقش بسیار مهمی دارد و از آن می‌توان برای تزئینات داخلی استفاده کرد. میز کنسول از زمان های دور تر استفاده می ‌شد و انواع لوازم مهم بر روی آن قرار داده می شد ولی امروزه آینه کنسول بیشتر جنبه زینتی و زیبایی دارد، گرچه می توان بر روی آن انواع لوازم دکوری و یا تزیینی را قرار داد. بهسازان چوب انواع آینه کنسول را در طرح های زیبا به شما عرضه می نماید و در طراحی و ساخت این آینه کنسول ها از بهترین چوب و متریال استفاده شده و این محصول با سطح کیفیت بسیار بالا به شما عرضه گردد.در صورت خرید محصولات چوبی بهسازان چوب که شامل انواع لوازم چوبی منازل و ادارات است به سایت بهسازان چوب مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()