یک تابلو مانند یک عکس یادگاری، یک تصویر منظره، یک نقاشی و... می تواند دکوراسیون را دگرگون نماید. امروزه تنوع تابلو ها بسیار زیاد بوده و افراد مطابق با سلایق مختلف می توانند تابلوی مورد نظرشان را تهیه کنند. هیچ محدودیتی برای خرید یک تابلو وجود ندارد اما توجه به محیطی که قرار است تابلو در آن جا نصب شود نیز بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود و تابلو های مناسب را برای مکان های مختلف خریداری کرد تا تاثیرات بسیار خوبی را در ذهن مشاهده کننده تداعی نماید. برای خرید تابلو دکوراتیو به سایت دکور آفیس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

تابلو ها از لوازمی هستند که در دکوراسیون بیشتر از هر چیزی مود توجه قرار می گیرند و تاثیر گذاری زیادی در روحیه افراد دارد بنابر این با انتخاب یک تابلوی مناسب می توانید تاثیرات مثبت زیادی در محیط ایجاد کنید. تابلو دکوراتیو یکی از عضو های مهم در دکوراسیون بوده و برای محیط های مختلف از قبیل منازل، شرکت ها، مغازه و.... می توان از این وسیله ی تزئینی استفاده کرد. فروش تابلو طرح برجسته از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

تابلو دکوراتیو چیست؟

تابلو دکوراتیو تابلویی است که شامل یک قابی است که اثری هنری در آن قرار گرفته است  که این اثر هم می تواند یک نقاشی باشد در طرح های مختلف و هم به صورت آماده و چاپی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خلق یک تابلو توسط هنرمندان از انواع مواد اولیه از قبیل کاغذ و یا بوم و... به همراه استفاده از رنگ ها، ابزار نقاشی ، خمیر و..... می باشد که در نهایت یک نقاشی در بردارنده ی موضوعی ساخته می شود که می توانید مناسب با مکان مورد نظر از آن استفاده کنید. تابلو های چاپی نیز دارای تصاویر زیبا و ظریف می باشد که تنوع بسیار بالایی داشته با قیمت ارزان به فروش می رسد.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()