کاغذ دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری ها می باشد که محصولی جدید بوده که در تنوع بالا در بازار به فروش می رسد. کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری ها دارای یک طرح کلی می باشند مثلا تصویری از ساحل و یا بخش از طبیعت، تصویری از اشکال هندسی، تصاویر مربوط به مشاغل، تصاویر کارتونی و...

تنوع کاغذ دیواری سه بعدی بسیار زیاد بوده ، به طوری که شما به راحتی می توانید خرید کاغذ دیواری سه بعدی را مطابق با سلیقه ی خود انجام دهید. در این نوع از کاغذ دیواری ها از سایه پردازی استفاده شده و رنگ بندی موجود در آن طوری طراحی شده تا بتواند تاثیر گذاری هر چه بالاتر در راستای زنده بودن تصاویر ایجاد گردد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان

دکور آفیس یکی از فروشندگان کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان است. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع لوازم دکوراتیو ، تولید گسترده ی انواع کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت بسیار بالا به انجام می رساند و در تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده می شود، همچنین به دلیل عرضه ی مستقیم و حذف واسطه ها، قیمت ها بسیار مناسب می باشد بنابراین برای خرید انواع محصولات دکوراتیو از جمله کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری مشاغل به سایت دکور آفیس مراجعه نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

کاغذ دیواری سه بعدی موجب می شود که محیط شاد تر جلوه کند و تاثیرات زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی می گذارد بنابراین اگر به دنبال تغییرات با قیمت مناسب هستید ما به شما خرید کاغذ دیواری سه بعدی را پیشنهاد می کنیم. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی معمولا برای یکی از دیوار ها در هر اتاق در نظر گرفته می شود و در هر اتاق می توان از طرح های متنوع استفاده کرد.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()