ویدئو پروژکتور جیبیاز مدل های پیشرفته و در عین حال سبک دستگاه های پروژکتور شناخته می شود. همانطور که می دانید کاربرد دستگاه بیش از گذشته افزایش یافته است و علاوه بر مراکز و مؤسسات، امروزه برخی از افراد نیز علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور جیبی برای راه اندازی یک فضای دلنشین سینمای خانگی هستند. در این صورت افراد به راحتی می توانند از این امکانات در میهمانی ها و دروهمی های خانوادگی از ابعاد بزرگ صفحه نمایشگر ویدئو پروژکتور برای پخش فیلم و سریال استفاده نمایند و بدین وسیله از تماشای برنامه های مورد پسند خود لذت ببرند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی توسط این مجموعه با سطح کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد.

فروشگاه نیزار کالا از همان ابتدا، فعالیت خود را در زمینۀ ساخت و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور آغاز نمود و توانسته با بررسی های فراوان و بهره گیری از فناوری دستگاه های دیجیتالی هوشمند بر قابلیت های این دستگاه افزوده و امکان ساخت ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت وای فای را برای مشتریان فراهم سازد.

بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به استفاده از دستگاه پروژکتور کمجا با قابلیت های جدید هستند، می توانند از مزایای این مدل پروژکتور بهره مند گردند. امروزه شاهد استقبال از فروش ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی وای فای دار می باشیم چون این دستگاه ضمن آنکه از ابعاد کوچکتر برخوردار است دارای قابلیت های پیشرفته ای است که توانسته اند سطح کاربری این دستگاه را ارتقاء ببخشند. اگر خواستار خرید دستگاه ویدئو پروژکتور برای محیط خارج از ساختمان می باشید، می توانید از مزایای ویدئو پروژکتور جیبی بهره مند گردید. تجهیز بودن دستگاه پروژکتور به قابلیت وای فای موجب ارتباط بی سیم آن با دستگاه های منبع دیجیتالی می شود. در این صورت فرد به سهولت می تواند پروژکتور را در قسمت های مختلف قرار دهد.

جهت اطلاع از قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور با امکانات پیشرفته می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا بیاندازید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت و فروش دستگاه های پروژکتور فعالیت دارد و می تواند پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی در سراسر کشور باشد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()