خرید اره استخوان بر دستی از فروشگاه تجهیزات :

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص اره استخوان بر دستی صحبت کنیم. این اره همان طور که از نام آن می‌توان حدس زد در خصوص برش استخوان در قصابی ها و کشتارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته در نظر داشته باشید که اره ها امروزه در مدل های گوناگون ساخته می شوند و برخی از انواع اره استخوان بر دستی برای صنایع آهن آلات مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرند و برخی دیگر در صنعت چوب بری استفاده می شوند. فروش اره استخوان بر دستی در تجهیزات با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که برای هر صنعت یک نوع اره ویژه طراحی و تولید شده است، بنابراین اره ای که برای صنعتی خاص تولید می شود را نمی توان برای صنایع دیگر استفاده کرد زیرا به هیچ عنوان کاربری ندارد و بازدهی و راندمان کار کاملاً صفر می باشد.

به عنوان مثال اره استخوان بر دستی که برای صنعت نجاری ساخته شده است را نمی توان برای صنایع آهن آلات مورد استفاده قرار داد. بدیهی است که اگر اره را برای مصارف تولید شده‌ به کار گرفت مطمئناً راندمان کاری بالایی در کار ایجاد خواهد شد.

 یک نکته در خصوص اره استخوان بر دستی این است که برخی از اره ها دارای کمان می باشند و تیغه در این اره ها به کمان متصل است، اما برخی دیگر از مدل های اره استخوان بر دستی دارای یک تیغه هستند که در انتهای آن تیغه یک دسته وجود دارد و کاربر می تواند به وسیله این دسته عملیات برش را با انجام دهد. در نظر داشته باشید که تنوع اره استخوان بر دستی امروزه به واسطه فناوری‌های مدرن بسیار گسترده شده است، مثلاً برخی از انواع اره استخوان بر دستی قابلیت این را دارند که تیغه های آن را تعویض کرد. این امتیاز در اره استخوان بر دستی باعث می شود کاربر نسبت به مصارف خود تیغه مشخصی را استفاده کند، بدیهی است که استفاده از صیغه مشخص برای مصارف مشخص مطمئناً سرعت کار را چندین برابر خواهد کرد. البته به استثنای سرعت کار ایمنی در کار نیز حفظ خواهد شد، این موضوع بسیار اهمیت دارد خصوصاً در امر برش استخوان و یا گوشت های یخ زده که اگر موارد ایمنی رعایت نشود. مطمئناً باعث آسیب به انسان خواهد شد. در پیرو همین موضوع باید گفت که برخی از اره ها برای مصارف استخوان بری تولید نشده اند و استفاده از آن ها امکان دارد در حین کار باعث پرش استخوان به چشم کاربر شود، بنابراین در انتخاب اره استخوان بر دستی مخصوص دقت داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات - اره استخوان بر دستی و انواع آن:

در خصوص بحث تنوع اره استخوان بر دستی باید گفت که این اره در قصابی ها و کشتارگاه ها به میزان قابل توجه مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین باید دارای قابلیت های خاصی باشد تا بتوان به بهترین نحو از آن استفاده کرد، یکی از موارد مهم در اره استخوان بر دستی نوع تیغه آن است. این تیغه ها به دو دسته تقسیم می شوند، این دو دسته عبارت است از:

تیغه های بلند با دندانهای بلند

تیغه های کوتاه با دندان های کوتاه.

بدیهی است که هر تیغه نسبت به قابلیت خود برای مصارف خاص استفاده می شود، مثلاً تیغه هایی که بلند هستند و دارای دندانهای بلند نیز می باشند برای برش استخوان ها با سرعت زیاد استفاده می شوند. در نظر داشته باشید وقتی از اره هایی استفاده کنیم که تیغه های بلند و دندان های بلند دارند مطمئناً نظم و ترتیب در برش بسیار کم می باشد، زیرا صرفاً این اره ها برای سرعت در برش استفاده می شوند. خرید اره استخوان بر از سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

در خصوص اره های استخوان بر دستی با تیغه های کوتاه و دندانه های کوتاه باید گفت که این اره ها عموماً برای برش منظم و دقیق مورد بهره برداری قرار میگیرند. در خصوص همین موضوع باید یک نکته را متذکر شد و آن نکته این است که این اره ها به هیچ عنوان نمی توانند با سرعت کار کنند و مطمئناً کار کردن با آنها بسیار کند انجام می‌شود، اما برش های آنها بسیار دقیق و منظم می باشد و بیشتر برای مصارف بسته بندی گوشت و استخوان از آنها استفاده می کنند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()