تیبا 2 یکی از پرطرفدار ترین خودرو های داخلی است. با وجود داخلی بودن این خودرو هر کسی توانایی خرید نقدی آن را ندارد، برای همین افراد به سراغ خرید اقساطی آن می روند. شرکت های زیادی هستند که فروش اقساطی تیبا 2 یکی از آیتم های پرطرفدار آن ها می باشد. یکی از این شرکت ها شرکت آرشا خودرو است که خودرو های زیادی  آن به فروش می رسد. فروش اقساطی تیبا 2 در آرشا خودرو مزیت های بی نظیری دارد. از جمله این مزیت ها می توان به تحویل به موقع خودرو ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد؛ این در حالی است که در بسیاری از شرکت های دیگر، خدمات فروش اقساطی تیبا 2 یا هر خودروی دیگری با گذراندن مراحل طولانی انجام می شود ضمن اینکه پس از گذشت مدت زمان زیادی خودرو را به مشتری تحویل می دهند.

فروش اقساطی تیبا 2 در آرشا خودرو

شرکت آرشا خودرو از شرکت هایی است که به فروش خودرو به صورت های نقد و اقساطی فعالیت دارد. فروش اقساطی تیبا 2 در سایت آرشا خودرو به راحتی صورت می گیرد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ، ضمن دریافت مشاوره از مشاوران سایت نسبت به ثبت نام و خرید اقساطی خودروی خود اقدام کنید. قیمت و  شرایط خرید اقساطی تیبا 2 در سایت آرشا خودرو نسبت به سایت های های دیگر بسیار مناسب می باشد. از مزیت های دیگر شرکت آرشا خودرو این است که متناسب با بودجه به مشتریان خدمات ارائه می دهد؛ به این معنا که مشتری مبلغی که در دست دارد را به شرکت اعلام می کند و شرکت هم تعداد و زمان اقساط را متناسب با بودجه مشتری تنظیم می کند.

این به معنای راحتی مشتری است. جالب است بدانید که فروش اقساطی تیبا 2 در هر شرکتی با شرایط دلخواه مشتری انجام نمی شود و به جرات می توان آرشا خودرو را تنها شرکتی دانست که مزایای زیادی را در اختیار مشتری قرار می دهد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()