به طور کلی طراحی دکوراسیون اتاق کودک برای والدین بسیار شیرین و هیجان انگیز می باشد چون در انتخاب رنگ هیچ مرزبندی وجود ندارد. عمدتاً افراد با شور و اشتیاق خاصی تزئین اتاق فرزندان خود را انجام می دهند. طراحی و تولید پوستر دیواری کودک در میان محصولات پوستر دیواری توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آورد.

همانطور که می دانید دیوار بیشترین بخش فضای دکوراسیون اتاق را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل انتخاب نوع دیوارپوش در تزئین و تغییر دکوراسیون حائز اهمیت خواهد بود. فروش پوستر دیواری کودک در طرح های متنوع و جذاب کودکانه توانسته بیش از دیگر تجهیزات دکوراتیو بچه گانه نظر والدین را به خود جلب نماید.

بدیهی است، فروشگاه دیوار دکور به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهد، در لیست محصولات فروشگاه، انواع پوستر دیواری کودک دخترانه و پسرانه را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

فروش پوستر دیواری کودک با طرح شخصیت های انیمیشنی

امروزه اکثر طرح هایی که جهت فروش پوستر دیواری کودک در نظر گرفته می شود، از شخصیت های برنامه های کودکانه و فیلم های انیمیشنی الهام گرفته شده است. بدین ترتیب والدین می توانند متناسب با جنسیت فرزند دلبندشان، اقدام به خرید پوستر دیواری کودک پسرانه و یا دخترانه نمایند چون تفاوت های قابل توجهی میان سبک طراحی آنها وجود دارد. به عنوان مثال جهت طراحی پوستر دیواری کودک دخترانه بیشتر از رنگ های صورتی با شخصیت های کارتونی همچون سفید برفی، آنا، السا، فروزن، دختر کماندار، زیبای خوفته، شاهزاده و قورباغه، سیندرلا و ... استفاده می شود.

این در حالی است که فروش پوستر دیواری طرح کودک جهت تزئین دکوراسیون داخلی اتاق پسران می توان از دیوارپوش هایی با تصاویر شخصیت های کارتونی بتمن، پیترمن، اسپایدرمن و ... استفاده می شود. جهت مشاهدۀ برخی از طرح های رایج و پرفروش پوستر دیواری کودک می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و به صورت آنلاین پوستر دیواری مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()