فن و فیلتر به عنوان یکی از مهمترین قطعاتی است که جهت ساخت سیستم های تهویۀ مطبوع مورد استفاده قرار گرفته می شود. فن قطعه ای متشکل از یک و یا چند پره می باشد که با حرکت دوار آن، شرایط برای تبادل و جریان هوا صورت می پذیرد. از مزایای فن و فیلتر می توان برای تنظیم دما و رطوبت هوا استفاده نمود.

انتخاب نوع فیلتر بر روی عملکرد سیستم تأثیرگذار خواهد بود و می توان مانع از کاهش عمر دستگاه های الکتریکی شد. فیلتر فن رابط دار و پیچ دار از جمله انواع فن و فیلتر موجود در بازار به شمار می روند. جهت انتخاب و  خرید فن و فیلتر در سایزهای مختلف می توانید با بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات سیستم تهویۀ مطبوع فعالیت دارد و می توانند متناسب با نیازی که دارید، مناسب ترین قطعات را به شما پیشنهاد دهند.

مصارف خرید فن و فیلتر

در واقع فروش فن و فیلتر در مدل و اندازه های متفاوت صورت می گیرد چون متناسب با ظرفیت و ابعاد تجهیزات و سیستم های الکتریکی، نیاز به تهیۀ تجهیزات پیشرفته می باشد. انتخاب فیلتر مناسب می تواند بازدهی و توان سیستم را ارتقاء ببخشد. فیلتر کربن فعال، فیلتر هگا، فیلتر یونی و فیلتر UV برخی از انواع فیلتر رایج در بازار به شمار می روند که جهت هواسازی در کنار فن مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب هنگام خرید فن و فیلتر ، نیاز است که اطلاعات جامعی نسبت مشخصات فنی محصولات و همچنین نوع کاربری که برای هر کدام از آنها در نظر دارید، در اختیار داشته باشید. به طور کلی فن و فیلتر بر روی سرعت و جریان تهویۀ هوا تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ بنیس کمپانی مشورت نمائید.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()