دوش و چشم شوی گالوانیزه از مهم ترین تجیهزات ایمنی است که در محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از ساخت و نصب دوش و چشم شوی اضطراری در محل کسب و کار افرادی که با مواد شیمیایی فعالیت می کنند، حفظ سلامت چشم ها و دیگر اعضای بدن در مواجه با مواد شیمیایی و خورنده می باشد. مراکز آزمایشگاهی بدون شک نیازمند به  خرید دوش و چشم شوی گالوانیزه هستند چون کارکنان آزمایشگاه با مواد شیمیایی مختلفی در ارتباط هستند. بنابراین نصب دوش و چشم شوی گالوانیزه با پدال پایی و یا زنجیرۀ دستی در فاصلۀ 10 الی 15 متری در محیط کار می تواند عاملی مؤثر برای جلوگیری از بروز صدمات جدی به اعضای حساس بدن گردد.

جهت خرید دوش و چشم شوی گالوانیزه با قیمت ارزان می توانید از طریق شرکت علمینوگستر اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت دارد و می توانند تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز شما را با کیفیت بالا تأمین نمایند.

فروش دوش و چشم شوی گالوانیزه

جهت خرید دوش و چشم شوی اضطراری گالوانیزه، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم حائز اهمیت است. جنس بدنه، مدل، نحوۀ اتصال و طریقۀ استفاده از دوش و چشم شوی از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می رود. همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، مراکز آزمایشگاهی باید مجهز به دوش و چشم شوی باشند، تا در صورت برخورد و پاشیدن مواد شیمیایی به داخل چشم، صورت و یا دیگر اعضای بدن، بتوانند در مدت زمان کوتاهی میزان غلظت مواد شیمیایی را رقیق نموده و به عبارتی بتوانند اثرات مخرب و سوختگی این مواد را بر روی اعضای بدن کاهش دهند. فروش بهترین مارک دستگاه سانتریفیوژ توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

جهت خرید و استعلام قیمت دوش و چشم شوی گالوانیزه می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس حاصل فرمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()