گروه کرمان موتور در ابتدای راه، توانست تیپ دنده ای جک S5 را بر روی خط تولید شرکت، مونتاژ به بازار ایران عرضه نماید. سپس با بهره گیری از فناوری روز توانست موفق به مونتاژ جک S5 اتوماتیک گردد. در حال حاضر اکثر افراد می توانند اقدام به خرید اقساطی جک اس 5 نمایند و از امکانات پیشرفتۀ این اتومبیل بهره مند گردند.

جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی جک S5  اتوماتیک و یا معمولی می توانید با مشاوران فروش آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

اگر قصد خرید اتومبیل متناسب با سبک زندگی خودتان را دارید، پیشنهاد می کنیم با مدیریت درآمد و هزینه های خود، از شرایط خرید اقساطی جک S5  بهره مند گردید. گروه آرشا خودرو با شرایط فروش اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت خودرو، امکان تحویل فوری اتومبیل را برای مشتریان فراهم می کند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید اتومبیل مورد پسند خود را دارند، می توانند از شرایط آسان فروش اقساطی که توسط مراکز معتبر ارائه داده می شود، بهره مند گردند.

پیش از دریافت خدمات فروش اقساطی جک S5  ، آگاهی داشتن نسبت به مشخصات فنی این اتومبیل برای خریدار ضرورت دارد. از این رو در این قسمت به برخی از مشخصات فنی این اتومبیل می پردازیم که می توان به 1997 سی سی حجم موتور، داشتن موتور با قابلیت بنزین سوز از نوع توربو شارژر، 4 سیلندر، 16 سوپاپ، حداکثر قدرت 174 اسب بخار با 5200 دور در دقیقه، جعبه دنده 6 سرعته، گیربکس اتوماتیک دو کلاچه، سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای با کمک برقی، سیستم ترمز چهار چرخ دیسک، قابلیت سیستم ضد قفل برای هر چهار چرخ، سیستم تعلیق جلو با فنر حلقوی با ستون مک فرسون و عقب با سیستم تعلیق مستقل چند بازو و ... اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی و شرایط آسان خرید اقساطی اس 5 با کارشناسان فنی آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()