فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی یکی از روش های خرید تجهیزات شیشه ای مراکز آزمایشگاهی محسوب می شود. همانطور که می دانید محیط های آزمایشگاهی نیازمند به استفاده از وسایل و تجهیزات متعددی دارد چون با استفاده از آنها بتوانند آزمایشات متعددی را انجام دهند. متناسب با نوع کاربری که محیط های آزمایشگاهی مختلف می توانند داشته باشند، انتخاب و خرید یک سری ظروف مشابه یکدیگر است. انتخاب نوع ظروف در محیط آزمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. شیشه آلات آزمایشگاهی از مقاومت بالایی در برابر دمای بالا برخوردار می باشد. علاوه بر آنکه در برابر یک سری مواد شیمیایی اسیدی از استحکام بالایی برخوردار می باشد. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین مراکز فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز بازار، پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور باشند.

فروش اینترنتی لوازم پلاستیکی و شیشه آلات آزمایشگاهی

ارلن مایر، بشر آزمایشگاهی، مزور، بطری درپیچدار برای اتوکلاو، بالن ژوژه، بورت ساده، بورت اتوماتیک، انواع مبرد، بالن ته صاف و گرد، سرنگ میکرولیتری هامیلتون، بالن لوشاتلیه، ویسکوزیمتر و ... از جمله شیشه آلات آزمایشگاهی به شمار می رود. بورس فروش لوازم آزمایشگاهی در سایت این مجموعه در نظر گرفته شده است. 

با استفاده از شیشه آلات آزمایشگاهی می توان بسیاری از امور آزمایشگاهی از جمله اندازه گیری، گرم کردن، ذخیره سازی، فریز کردن و ... را با آنها انجام داد. بدین وسیله با خرید شیشه آلات آزمایشگاهی می توانید میزان خطای اندازه گیری مواد اولیه را کاهش دهید. با توجه به اینکه مواد شیمیایی دارای خواص خورندگی بالایی هستند. به همین دلیل استفاده از شیشه آلات مخصوص که مقاومت بالایی در برابر خورندگی و حرارت بالا دارند، جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاهی ضروت دارد. امروزه به سهولت می توانید با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی ، انواع ظروف شیشه ای مخصوص محیط آزمایشگاهی را تهیه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع شیشه آلات آزمایشگاهی به وب سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()