از وسیله های مهم در دستگاه های میکرونیدلینگ سوزن و کارتریج می باشد. سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ دکتر پن از مشهورترین لوازم مصرفی برای دستگاه های میکرونیدلینگ در بازار است که همیشه فروش های ویژه ای را به خود اختصاص می دهد. سوزن میکرونیدلینگ دکتر پن دارای بهترین کیفیت می باشد و از آن می توان به راحتی در دستگاه های میکرونیدلینگ استفاده کرد. برای سوزن میکرونیدلینگ به سایت دکتر پن اسکین مراجعه نمایید. 

بسته بندی های سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ دکتر پن

سوزن میکرونیدلینگ مجموعه دکتر پن اسکین از بسته بندی های متفاوتی برخوردار می باشند. شکل کارتریج های این سوزن ها با یکدیگر تفاوت دارند که می توان آنها را به شکل های دایره، مربع، مستطیل، خطی و … در بازار مشاهده کرد. تعداد سوزن های موجود در این کارتریج ها نیز متفاوت هستند. تعداد سوزن های موجود در این کارتریج ها ۱، ۲، ۹، ۱۲، ۲۴، ۳۶ و ۴۲ می باشد که از هر کدام در موارد مخصوصی استفاده می شود. کیفیت سوزن ها بسیار مهم هستند؛ به این معنا که در زمان خرید سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ باید به اصل بودن یا نبودن آن دقت داشته باشید. این سوزن ها باید حتما استریل شده باشند، طول و قطر این سوزن ها باید با یکدیگر برابر باشند و همچنین باید دقیقا موردی که مناسب کارمان است را خریداری کرد.  سوزن و کارتریج میکرونیدلینگ در این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

کارتریج های میکرونیدلینگ در بازار در اندازه های ۳۶/۱۲/۹/۷/۵/۳/۱ می باشند. سوزن های قابل تنظیم در این کارتریج ها به کار رفته است. این سوزن ها از نظر ارتفاع و عمق تنظیم می شوند. گفتنی است که این سوزن ها از اندازه 0.25 تا اندازه 2.5 می توانند تنظیم شوند. گفتنی است که در استفاده از کارتریج میکرونیدلینگ دکتر پن تاکنون تمامی مشتریان رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل است که همواره به عنوان محبوب ترین برند لوازم میکرونیدلینگ مورد استقبال قرار می گیرد.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()