کوکتل درماهیل در فروشگاه دکتر پن اسکین در زمره مراقبت کننده های مزوتراپی قدرتمند قرار می گیرد. از این کوکتل جهت مرطوب کردن پوست و همچنین برای بستن منافذ پوستی استفاده می شود چرا که دارای هیالورونیک اسید خالص است. عملکرد مزوتراپی در جوان کردن پوست صورت و گردن و همچنین دست ها بی نظیر است. کوکتل درماهیل از دیدگاه بالینی، فرمولی است که مورد آزمایش قرار گرفته و خاصیت جوانسازی بی نظیری دارد و بسیار برای پوست ها کم تحرک و پیر مناسب است. برای خرید کوکتل درماهیل به سایت مراجعه فرمایید. 

این کوکتل دارای 1 درصد اسید هیالورونیک است که از غلظت بیشتری نسبت به دیگر محلول های مزوتراپی برخوردار است. استفاده از این محلول به مرور زمان منجر به جلوگیری و حتی از بین رفتن خطوط ریز بر روی پوست می شود. از دیگر ویژگی های این کوکتل می توان به از بین بردن زخم های روی سطح پوست اشاره کرد. فرمول به کار رفته در کوکتل درماهیل می تواند خیلی سریع زخم های روی پوست را درمان کند؛ حال این زخم ها به هر دلیلی ممکن است پدید آمده باشند. ظهور علامت هایی مانند کشیدگی پوست خصوصا برای خانم ها که پس از زایمان برایشان رخ می دهد را به وسیله این محلول به راحتی می توان از بین برد. خرید دستگاه میکرونیدلینگ را با قیمت ارزان از سایت انجام دهید. 

نحوه کارکرد کوکتل درماهیل چگونه است؟

استفاده از کوکتل درماهیل به این صورت است که پزشک مربوطه چند سوزن ریز را در پوست تزریق می کند. برخی از این تزریق ها به لایه میانی پوست که مزودرم نام دارد انجام می شود. کوکتل درماهیل درون لایه میانی پوست قرار می گیرد و سبب می شود که آسیب های پوستی و همچنین گردش خون ضعیف برطرف شود. با استفاده از کوکتل درماهیل سلول های مرده پوست از بین می روند و سلول های جدید بر روی پوست درست می شوند. از ویژگی های مثبت و بسیار مفید این کوکتل می توان به حفظ تعادل رطوبت پوست و آبرسانی به آن است.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()