در بازار لوازم آرایشی زیاد با برند های متنوع فراوانی وجود دارد. هدف از تولید این لوازم آرایشی از بین بردن عارضه های پوستی و زیباسازی پوست می باشد. برند دکتر پن از برند های مشهور در زمینه زیباسازی پوست می باشد و به تولیدات فراوان و کارآمدی که داشته توانسته به یکی از برند های محبوب در میان علاقمندان به زیبایی تبدیل شود. از دستگاه های معروف دکتر پن دستگاه میکرونیدلینگ می باشد. دکتر پن هدف خود را از تولید این دستگاه کمک به زیبایی و پاکسازی پوست اعلام کرده است. از این دستگاه می توان برای از بین بردن انواع عارضه های پوستی اعم از: لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، لکه های ناشی از بارداری، جای جوش و آکنه، کک و مک و … استفاده کرد. در صورتی که می خواهید سلامت و زیبایی پوستی خود را بازگردانی کنید می توانید بدون هیچ دغدغه ای دستگاه دکتر پن را خریداری نمایید و یا برای استفاده از آن به آرایشگاه ها یا سالن های زیبایی مراجعه نمایید.

اتوی صورت، کوکتل درماهیل و … از دیگر لوازم زیبایی برند دکتر پن هستند که استفاده از آن ها در نهایت، زیبایی پوست را در پی خواهد داشت. برای مثال استفاده از اتوی صورت دکتر پن با توجه به نوع فرکانس هایی که می توان از آن ها استفاده کرد باعث ریکاوری پوست و صاف کردن نواحی مختلف پوست می شود. خرید اتوی صورت را از این مجموعه با قیمت مناسب انجام دهید. 

سایت دکتر پن اسکین چه سایتی است؟

سایت دکتر پن اسکین از تعداد زیادی از متخصصین و کارشناسان زبده تشکیل شده که همه آن ها سابقه و عملکرد بی نظیری در زمینه زیبایی پوست دارند. حرف اصلی این افراد متخصص تولید و استفاده از ابزار های زیباسازی و جوانسازی پوستی می باشد. این افراد با توجه به تجارب زیادی که در زمینه زیبایی پوست دارند همواره در تلاش هستند که نیاز های افراد و همچنین کلینیک ها و سالن های زیبایی را فراهم کرده و بیشترین بهره وری را با تولید دستگاه های زیباسازی پوست دکتر پن داشته باشند.

فروشگاه دکتر پن اسکین

آدرس : تهران - منطقه 7 - میدان سرتیپ نامجو (گرگان) - کوچه فراهانی

تلفن گویا : 71057646-021    واتساپ و تماس : 9533664-0912     واتساپ و تماس : 5929273-0991

 ایمیل : drpenskin2021@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()