در دنیای سنگ ها، پوکه معدنی به عنوان یکی از شناخته شده ترین سنگ های طبیعی به شمار می رود. امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد پوکه معدنی در صنایع مختلف می باشیم چون دارای یک سری ویژگی های مهم می باشد که از آنها در امور ساختمانی، نساجی، تزئینی و ... استفاده می نمایند. پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش انواع پوکه معدنی قروه، تبریز و ... فعالیت دارد و امکانات لازم جهت پاسخگویی سفارشات خرید پوکه معدنی در تهران را دارند. پوکه معدنی از مواد مذاب آتشفشانی تولید می شود و محل استخراج این سنگ در مناطق خاصی صورت می گیرد. به طور کلی پوکه معدنی قروه تنها در ایران استخراج می شود و از کیفیت بالایی برخودار است و با عنوان سنگ اسکوریا در طیف رنگی حنایی، خاکستری، سیاه و سبز شناخته می شود.

مرکز فروش پوکه معدنی در تهران

برخی از موارد کاربرد عمدۀ پوکه معدنی در امور کشاورزی عبارتند از قلمه زنی، ریشه زنی، حفظ رطوبت خاک، جلوگیری از ترک خوردگی خاک و جایگزین مناسب کود شیمیایی می باشد. از دیگر موارد کاربرد پوکه معدنی می توان به صنایع ساختمانی اشاره نمود. پوکه معدنی به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد جهت امور ساخت بتن به شمار می رود. با افزودن پوکه معدنی، مهندسین عمران تلاش می کنند سازه های سبکی را بسازند، ضمن آنکه مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. فروش پوکه معدنی در تهران بر اساس سایز و محل استخراج در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد. بنابراین صنایعی که نیازمند به خرید پوکه معدنی هستند، با آسودگی خاطر می توانند این نوع سنگ معدنی را در ابعاد متفاوت تهیه نمایند.

جهت تمیز کردن آب فاضلاب ها یا همان تصفیه خانه ها، آکواریوم، صنعت سد سازی، پل سازی، ساخت بلوک سیمانی سبک و ... از مزایای پوکه های معدنی استفاده می نمایند. پوکه معدنی رضایی به عنوان یکی از نمایندگی های معروف فروش انواع پوکه معدنی عدسی، نخودی، بادامی، فندوقی، شن و بادامی و ... در تهران آمادۀ خدمات رسانی به صاحبان صنایع مختلف می باشد.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()