زغال مرکبات یکی از محبوب ترین انواع زغال رایج در بازار به شمار می رود. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند بر حسب نیازی که دارند، اقدام به خرید زغال مرکبات به صورت کیلویی نمایند. به طور کلی فروش زغال به صورت کیلویی به افراد کمک می کند که متناسب با نیازی که دارند، اقدام به تهیۀ ذغال نمایند. فروش ذغال مرکبات توسط مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت کیسه ای صورت می گیرد. بدین ترتیب عموم افراد به راحتی می توانند متناسب با نوع کاربری که ممکن است داشته باشند، اقدام به خرید زغال مرکبات سکه ای، مجلسی، قلمی و ... می نمایند.

سالار سوز جنوب یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ انواع زغال جهت مصارف پخت و پز و استعمال دخانیات به شمار می رود. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان، همواره زغال های با کیفیتی را تولید و در اختیار آنان قرار می دهند.

خرید زغال مرکبات درجه یک

امروزه در سطح بازار انواع زغال کبابی، مجلسی، قلمی، سکه ای و ... تولید و به بازار عرضه شده اند. بدین ترتیب افرادی که قصد تهیۀ کباب، چای آتیشی، استعمال دخانیات و مواردی از این قبیل را دارند، می توانند از مزایای ذغال مرکبات بهره مند گردند.

از ویژگی های مهم زغال مرکبات می توان به تولید بوی مطبوع، تولید حرارت یکنواخت، فاقد تولید دود و گاز سمی، دوام بالا، زود شعله ور شدن و ... اشاره نمود. با استفاده از ذغال افراد به راحتی می توانند در فضای آپارتمانی، ویلایی، فضای سبز پارک و ... آتش ایجاد نموده و از حرارت آن برای پخت غذا استفاده می نمایند. عوامل متعددی بر روی قیمت زغال مرکبات تأثیرگذار می باشد که می توان به کیفیت چوب درختان اشاره نمود. جهت خرید زغال لیمو سکه ای به صورت کیلویی با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()