کفش کار از مهمترین تجهیزات و لوازم ایمنی است که کارگران و کارمندان در مشاغل پرخطر موظف به تهیۀ آن می باشند که البته از سوی کارفرما باید تأمین گردد. فروش کفش کار در مدل و برندهای ایرانی و خارجی صورت می گیرد. با توجه به اینکه خطرات متفاوتی ممکن است سلامت فرد را تهدید کند، توصیه می کنیم در انتخاب و خرید کفش کار تمام جوانب را مد نظر قرار دهید. مشاغل مختلف حین انجام کار ممکن است با سوختگی پا، برق گرفتگی، لغزیدن بر روی مایعات، سقوط اجسام سنگین و ... روبرو شوند. در نتیجه افراد ممکن است حین کار به طور مداوم دغدغۀ صدمات فیزیکی را داشته باشند. بدین ترتیب کارفرمایان با خرید کفش کار و تجهیزات ایمنی دیگر برای کارمندان مجموعه، آسودگی خاطر را فراهم می آورند.

فروشگاه رادین ایمن از دیگر مراکز توزیع تجهیزات ایمنی است که توانسته اند انواع کفش کار استاندارد را در مدل و برندهای متفاوت در دسترس انتخاب و خرید مشتریان در تهران قرار دهند.

استانداردهای خرید کفش کار

اگر به دنبال تأمین ایمنی کارگران مجموعۀ خود می باشید، پیشنهاد می کنیم با تهیۀ تجهیزات ایمنی استاندارد، بیش از پیش راندمان کاری آنها را بهبود ببخشید. در این صورت افراد راحت تر می توانند فعالیت خود را انجام دهند. ضمن آنکه دغدغۀ آسیب دیدگی قطعی پا، سوختگی، برق گرفتگی و مواردی از این قبیل را نخواهند داشت. کفش کار مقاوم در برابر لغزش، کفش کار نسوز، کفش کار ضد برش، کفش کار جوشکاری، کفش کار آتش نشانی، کفش کار با پنجۀ فولادی و ... برخی از دسته بندی های اصلی کفش کار به شمار می روند که متناسب با نوع مشاغل می توانید آنها را تهیه نمائید. جهت اطلاع از قیمت خرید انواع کفش کار مانند  خرید کفش عایق برق و جوشکاری  با برندهای معروف و شناخته شده، می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و با قیمت مناسب بهترین کفش ایمنی را تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()