ویدئو پروژکتور وای فای دار به عنوان نسل جدید دستگاه های دیتا پروژکتور شناخته می شود. امروزه خیلی از افراد توانسته اند از قابلیت های این نوع پروژکتور در موقعیت های مختلف استفاده نمایند. تا کنون کاربرد دستگاه های پروژکتور را جهت پخش فایل های صوتی و تصویری در سطح بازار ملاحظه نموده اید. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در مدل های مختلف صورت می گیرد چون ممکن است برخی از مشخصات فنی دستگاه تغییر نموده باشد. نوع لامپ، طول عمر لامپ، نوع لنز، افزودن قابلیت زوم، کاهش وزن و ابعاد دستگاه، افزایش طول عمر دستگاه، بهبود کیفیت تصویر، ارتقاء وضوح تصویر، افزایش کنتراست تصویر، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که عاملی مؤثر بر روی قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار محسوب می شود. جهت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با سیستم عامل اندروید می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

دیتا پروژکتور در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شود و قابلیت های پیشرفته تری به آنها افزوده می گردد تا سطح کاربری آن برای افراد راحت تر گردد. بدون شک اکثر افراد تمایل بیشتری نسبت به  خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار دارد چون قابلیت اتصال به هر دستگاه دیجیتالی که مجهز به امواج wifi را دارد.

در گذشته اغلب محیط های آموزشی و کسب و کار اقدام به خرید ویدئو پروژکتور می نمودند ولی در حال حاضر برخی از افراد جهت تجهیز بودن یک سیستم پخش کننده سیار، خواستار خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار اندرویدی هستند. استفاده از ویدئو پروژکتور در محیط منزل به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بتوانید یک محیط سینمای خانگی ایجاد کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از سازندگان پیشرو در حوزۀ دستگاه های پروژکتور فعالیت دارد و توانسته متناسب با نیاز مشتریان، انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته را تولید و به بازار عرضه نماید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()