طرح توجیهی با هدف بررسی جوانب کلی یک کسب و کار جدید با جزئیات دقیق گردآوری می شود. نگارش یک طرح کسب و کار جهت دست دست یافتن به یک پروژۀ موفقیت آمیز می باشد و پیش از راه اندازی یک کسب و کار حائز اهمیت است. یک طرح کسب و کار مسیر موفقیت آمیز یک پروژه را تعیین می کند و بدین وسیله می توان یک مسیر درست را همچنان ادامه داد. به طور کلی اجرای یک کسب و کار جدید نیاز به یک برنامه ریزی کلی و پلن اصلی دارد. در نتیجه با تهیۀ طرح توجیهی می توان از آیندۀ پروژۀ نوپا آگاهی لازم را بدست آورد.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ خدمات طرح توجیهی و مشاوره ای کسب و کار در حال فعالیت می باشد و همواره بهترین پیشنهادات را به مشتریان ارائه دهد. در این صورت می توانند مانع از اجرای پروژه بدون سود شوند.

مزایای نگارش طرح توجیهی جهت راه اندازی یک کسب و کار

انجام تحقیقات اولیه، تعیین طول مدت طرح، میزان سرمایه گذاری، خلاصه نویسی اجرای پروژه، برآورد هزینۀ مورد نیاز پروژه، تعیین شرکای کلیدی پروژه، تعیین منابع کلیدی، میزان سرمایۀ اولیه، زمان دست یافتن به سود اولیه و ... برخی از موارد کلیدی هستند که هنگام تهیۀ طرح توجیهی نیاز به بررسی دقیق دارد. جهت راه اندازی یک پروژه نیاز به تهیۀ آمار و ارقام واقعی است که در این صورت با نتیجۀ کار و میزان سرمایۀ اولیه تطبیق داده شود. امروزه بیش از گذشته شاهد راه اندازی کسب و کارهای نوپا هستیم و اینکه مدیران به دنبال توسعۀ حرفۀ خود در مکان های مختلف می باشند.

در این صورت تهیۀ گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی رادیاتور پنلی برای سرمایه گذارن و مدیران کسب و کار حائز اهمیت می باشد چون می تواند از وقوع برخی از خسارت های سنگین و ورشکستگی های زودهنگام یک پروژۀ تازه تأسیس جلوگیری نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاورۀ تخصصی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید و از تجربیات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()