برش لیزر استیل از جمله خدماتی است که توسط مراکز برش لیزر به صاحبان صنایع ارائه داده می شود. استیل از جمله آلیاژی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مخلتف مشاهده نمود. از خواص فیزیکی آلیاژ استیل می توان به ضد زنگ بودن آنها اشاره نمود و کاربرد فراوان آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. در نتیجه اجرای برش لیزر استیل یک نیاز برای صاحبان صنایع می باشد، تا بدین وسیله بتوانند از تکنولوژی دستگاه های برش لیزر جهت تسریع بخشیدن به فرآیند تولید محصولات فلزی استفاده نمایند. مرکز برش لیزر نیک با تأمین پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر فلزات، همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در خصوص خدمات برش لیزر استیل مطابق با هر طرح و الگویی در مدت زمان کوتاه می باشند.

موارد سفارش خدمات برش لیزر استیل

برش لیزر استیل به روش سنتی بسیار زمان بر و پر هزینه بود ولی با اختراع دستگاه های برش لیزر فلزات توانستند تحولات عظیمی در حوزۀ تولید محصولات استیل در صنایع مختلف بوجود آورند. بدین ترتیب اجرای برش لیزر استیل به صورت مکانیزه و با نرم افزارهای مخصوص امکان برش هر الگویی را بر روی ورق های استیل با ضخامت نازک و ضخیم میسر می سازد. انجام برش لیزر استیل توسط دستگاه های برش لیزر پیشرفته توانسته میزان دقت برش ورق های استیل را با هر ضخامت معینی افزایش دهد و بدین وسیله سطح ضایعات ورق استیل را حین فرآیند برش لیزر استیل به حداقل میزان خود برسانند.

امروزه پروسۀ تولید محصولات فلزی نسبت به گذشته گسترش یافته که در نتیجۀ به کارگیری دستگاه های برش لیزر فلزات از جمله دستگاه برش لیزر استیل است. از دیگر مزایای مهم استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل، می توان به سرعت بالای برش ورق های استیل با ضخامت متفاوت و برش قطعات فلزی با لبه های هموار اشاره نمود. در عین حال توانسته اند هزینه های تولید محصولات فلزی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. جهت سفارش  خدمات برش لیزر مس و برش لیزر استیل و دیگر فلزات می توانید با کارشناسان فنی مرکز برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()