فن تابلو برق از جمله فن های رایج در بازار به شمار می رود که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف ملاحظه نمود. هدف از کاربرد فن در طراحی تابلوهای برق، جهت خنک سازی قطعات الکتریکی است. چرا که کابل های برق هنگامی که جریان می کشند، ممکن است با خطر آتش سوزی همراه گردد. در این صورت نیاز به راهکاری است که بتوان مانع از گسترش گرمای جریان برق در سیستم کابل کشی برق شد. در همین راستا شاهد فروش فن تابلو برق در ابعاد مختلف می باشیم. بدین ترتیب با کاربرد فن تابلو برق در صنایع مختلف، می توان از هزینه های نگهداری و تعمیرات قطعات الکتریکی کاست. هم اکنون در لیست محصولات مجموعۀ بنیس کمپانی، امکان خرید فن تابلو برق در ابعاد و برندهای مختلف برای صاحبان صنایع فراهم می باشد. برای  خرید فن تابلو برق بهس یات مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید. 

عوامل تعیین قیمت فن تابلو برق

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت فن تابلو برق تأثیرگذار می باشد که می توان به سایز، برند و میزان توان برق آنها اشاره نمود. در صورت مشاورۀ تخصصی جهت انتخاب و خرید فن تابلو برق مناسب می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی مشورت نمائید. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات هوای فشرده در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند.

برای نمونه کاربرد عمدۀ فن تابلو برق را می توان جهت راه اندازی کابین های آسانسور، تجهیزات کامپیوتری، راه اندازی مراکز سرور و ... ملاحظه نمود. انتخاب نوع فن تابلو برق ارتباط مستقیم با حجم فعالیت سیستم و میزان جریان برق قطعات اشاره نمود. فن تابلویی AC و فن تابلویی  DC از جمله انواع فن تابلو برق رایج در بازار به شمار می روند. در نتیجه متناسب با سیستم های صنعتی مختلف می توانید پس از مشورت با کارشناسان فروش مجرب، از طریق مرکز بنیس کمپانی با آسودگی خیال خرید فن و فیلتر مناسب را انجام دهید. 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()