سرویس خواب سلطنتی و سرویس خواب اسپرت از جمله دسته بندی های اصلی سرویس خواب یک نفره و دو نفره به شمار می روند. در نتیجه متناسب با فضای دکوراسیون اتاق خواب می توانید سرویس خواب مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید. تفاوت قابل توجهی در ساختار و طراحی سرویس خواب سلطنتی وجود دارد که می توان به مدل آن اشاره نمود. همواره خرید سرویس خواب سلطنتی طرفداران زیادی دارد چون به سبک کلاسیک طراحی می شوند. عمدتاً ابعاد تخت خواب های سرویس خواب سلطنتی بزرگ می باشد و نقوش معرق کاری و کنده کاری در گوشه و کنار هر یک از اقلام سرویس خواب قابل ملاحظه می باشد.

فروشگاه دیجی چوب به صورت تخصصی در زمینۀ فروش لوازم خانگی از جمله سرویس خواب، مبلمان، میز و آینه کنسول فعالیت می کند. علاقه مندان به خرید سرویس خواب با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی این مجموعۀ معتبر، به سهولت می توانند سرویس خواب سلطنتی مورد نظر خود را تهیه نمایند.

فاکتورهای تعیین قیمت سرویس خواب سلطنتی

اگر تا کنون جهت خرید سرویس خواب به مراکز تولیدی و فروش تجهیزات و لوازم خانگی مراجعه نموده باشید، آشنایی کامل با اقلام سرویس خواب سلطنتی خواهید داشت. چرا که سبک طراحی این نوع سرویس خواب متفاوت از سرویس خواب اسپرت می باشد. تخت خواب، پاتختی، دراور، میز آرایش و پاف از جمله اقلام اصلی سرویس خواب به شمار می روند که افراد می توانند متناسب با فضایی که در اختیار دارند مجموع آنها و یا تعدادی از اقلام سرویس خواب سلطنتی مورد پسند خود را تهیه نمایند. بدین وسیله قیمت سرویس خواب سلطنتی بر اساس تعداد اقلام انتخاب شده توسط فرد تعیین می گردد. در عین حال جنس، مدل و کیفیت هر یک از اجزای سرویس خواب بر روی قیمت  فروش سرویس خواب سلطنتی تأثیرگذار خواهد بود. جهت سفارش آنلاین سرویس خواب سلطنتی می توانید به سایت فروشگاه دیجی چوب مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیجی چوب

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()