طرح توجیهی روش مؤثری است که در راستای بررسی نقاط قوت و ضعف یک پروژه گرد آوری می شود. امروزه شاهد راه اندازی کسب و کارهای جدید و یا توسعۀ مشاغل مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ می باشیم. از این رو ممکن است برخی از پروژه هایی که قصد راه اندازی آن را دارند با موفقیت همراه باشد و یا به دلایل مختلف با شکست روبرو شود. از این رو هدف اصلی از گردآوری و تهیۀ طرح توجیهی، این است که به صورت کارشناسی شده بتوان از راه اندازی و سرمایه گذاری پروژه های ناموفق جلوگیری نمود و بدین وسیله از اتلاف وقت و هدر رفت سرمایۀ هنگفت و زیاد جلوگیری نمود. به طور کلی مهندسین مشاور پیشرو با بهره مندی از تجربیات کارشناسان متعهد و متخصص فعالیت خود را در سال 1375 آغاز نموده و توانسته جنبه های مختلف یک کسب و کار را تعیین نمایند و به صورت حرفه ای قادر به ارائه خدمات طرح توجیهی در زمینه های مختلف می باشیم.

سرفصل های مهم نگارش طرح توجیهی

نگارش طرح توجیهی لازمۀ آغاز یک کسب و کار به شمار می رود و متخصصین و مشاوران فنی در مرکز معتبر مهندسین مشاور پیشرو تلاش می کنند متناسب با نوع پروژه، تمام زوایای کار را بررسی نموده و نقاط قوت و ضعف پروژه را با شفافیت بالا و جزئیات دقیق گزارش نموده و به نوعی میزان درصد موفقیت و یا شکست یک پروژه را تعیین نمایند. تدوین طرح توجیهی توسط   مشاور طرح توجیهی جنبه های مختلف یک حرفه را به خود اختصاص می دهد که می توان به مطالعات اقتصادی، مالی، فنی و کامفار اشاره نمود.

در حال حاضر توسط مهندسین مشاور پیشرو به صورت تخصصی انواع طرح توجیهی گردآوری می شود و متناسب با نیاز مشتریانی که قصد سرمایه گذاری در زمینه های مختلف دارند، پیشنهاد داده می شود. تعیین سرمایه در گردش و ثابت، کل سرمایه خالص، تعیین فازهای مختلف یک پروژه، خلاصه عملکرد پروژه، تعیین هزینه های پیش از تولید، برنامه فروش و تولید، سود خالص و ... از جمله موارد مهم و اساسی هستند که در زمان تهیۀ طرح توجیهی به صورت شفاف باید تعیین گردد.

مهندسین مشاور پیشرو

نشانی : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، بعد از خیابان صرافها ، پلاک 123 ، طبقه اول

تلفن تماس : 88562596-021 (ده خط)
همراه / واتساپ / تلگرام : 2498058-0912

پست الکترونیک :
pishro.moshaver.group [at] gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()