میز ناهار خوری از جمله میزهایی است که کاربرد آن را می توان در محیط مسکونی، رستوران ها، فضای آشپزخانه اداری و ... ملاحظه نمود. در این پست قصد داریم به ویژگی های مهم میز ناهار خوری استاندارد بپردازیم و اینکه چه عواملی بر روی قیمت میز ناهار خوری تأثیرگذار می باشد. جهت قرار دهی میز ناهار خوری در نمای دکوراسیون باید فاصله ای میان دیوار و صندلی میز ناهارخوری در نظر گرفته می شود، تا بدین وسیله افراد راحت تر بتوانند بر روی صندلی نشسته و بلند شوند. جهت خرید میز ناهار خوری  در نظر گرفتن یک سری نکات مهم حائز اهمیت است و به افراد کمک می کند که هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحت تری داشته باشند.

فروشگاه دیجی چوب به صورت اختصاصی در زمینۀ فروش عمدۀ لوازم و تجهیزات چوبی خانگی فعالیت دارد و امکان خرید انواع میز ناهار خوری را در مدل های متنوع و جذاب برای مشتریان در سراسر ایران فراهم نموده است.

ویژگی های مهم میز ناهار خوری استاندارد

فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید میز ناهار خوری مؤثر می باشد که می توان به ابعاد، نوع متریال، ارتفاع پایه های میز و صندلی، مدل صندلی ناهارخوری، راحتی صندلی و میز ناهار خوری، ارتفاع محل نشیمنگاه صندلی از سطح میز ناهار خوری و جنس پشتی و نشیمنگاه صندلی اشاره نمود. پیش از خرید میز ناهارخوری در نظر گرفتن میزان فضای خالی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا محیط آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در این صورت می توانید راحت تر انتخاب و خرید میز ناهار خوری را انجام دهید تا فضای بیش از اندازه از نمای دکوراسیون را به خود اختصاص نداده و افراد راحت تر بتوانند در محیط تردد داشته باشند. خرید میز تلویزیون را در انواع دیواری و ساده تهیه کنید.

جهت انتخاب و خرید اینترنتی میز ناهار خوری دو نفره، چهار نفره، 6 نفره و بیشتر می توانید از طریق فروشگاه دیجی چوب اقدام نمائید. از طریق این مجموعۀ معتبر به سهولت می توانید کلیۀ تجهیزات خانگی مورد نیاز خود را به صورت یکجا سفارش دهید.

  فروشگاه دیجی چوب

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()