مرکز معتبر فروش پلاستیک حبابدار

پیشنهاد می‌شود جهت کسب راهنمایی از نحوه خرید پلاستیک حبابدار، با باران پلاست به عنوان مرکز معتبر  فروش پلاستیک حباب دار ارزان ، تماس حاصل نمایید. همچنین جهت شناخت بهتر ویژگی‌های این پلاستیک، تا انتهای مطلب، همراه ما باشید.

پلاستیک حبابدار ، نوعی پوشش محافظ است که جهت بسته بندی انواع مختلفی از کالاها، هم اشیای قیمتی کوچک و هم اقلام سنگین یا ماشین آلات صنایع، استفاده می‌شود. این نایلون، ماده‌ای است که از ورقه های پلاستیکی ساخته شده است. این ورقه‌ها، به روش‌های مکانیکی-حرارتی که امکان تشکیل حباب‌های هوا( که به نایلون، خاصیت عایقی عالی می‌بخشند) را فراهم می‌کند، به یکدیگر متصل شده‌اند.

ویژگی‌ و مشخصات پلاستیک حبابدار

مهمترین خصوصیات پلاستیک حبابدار را می‌توان به شرح زیر بیان کرد: 

  • این نایلون‌ها، بسیار انعطاف پذیر می‌باشند، چرا که می‌توانند با شکل جسمی که از آن محافظت می‌کنند، سازگاری یابند.
  • ویژگی ضد آب بودن پلاستیک حبابدار ، از کالا در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب (همچون رطوبت زیاد)، محافظت می‌کند.
  • از دیگر ویژگی‌های این نایلون‌ها، می‌توان به قابلیت بازیافت آن‌ها اشاره کرد. در واقع، این محصولات، عمدتا از پلاستیک های پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده و به راحتی بازیافت می شوند. هر چند نباید فراموش کرد که از نظر فنی، پلاستیکی بوده و نباید در دسته بطری های آب و ظروف مشابه قرار گیرند!
  • لازم به ذکر است که باران پلاست به عنوان مرکز فروش پلاستیک حباب دار ، از جمله مراکز پیشرو در توزیع انواع قابل بازیافت این نایلون می‌باشد.

بهترین مرکز عرضه و فروش پلاستیک حبابدار

 در نظر داشته باشید که باران پلاست به عنوان بهترین مرکز عرضه و فروش پلاستیک حبابدار، این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که تنها با یکبار خرید نایلون‌های این مجموعه و تجربه کیفیت بالای محصولات آن، به خریدی مجدد از باران پلاست اقدام نموده و به عبارتی فرایند خرید آن‌ها از باران پلاست مستمر خواهد بود. بنابراین، در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اعتمادی کامل، از این مرکز فروش پلاستیک حبابدار، اقدام به خرید نایلون حباب دار نمایید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()