اجرای شیروانی با متریال و متدهای مختلف صورت می گیرد. در واقع مهندسین متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت و سلیقۀ شخصی مالکین ساختمان تلاش می کنند از متریال و متدهای متفاوت جهت اجرای شیروانی استفاده نمایند. میزان رطوبتی که در منطقه وجود دارد، مجری سقف شیروانی تلاش می کند، مناسب ترین سبک و متریال را جهت اجرای شیروانی سردرب منزل، ساختمان آپارتمانی، ویلایی و ... انتخاب نموده و اجرا نمایند. امروزه بیش از گذشته شاهد گسترش کاربرد  اجرای سقف شیروانی در مناطق مختلف جغرافیایی می باشیم چون علاوه بر کارایی، به دلیل جنبۀ زیبایی و جلوۀ خاصی که به نمای خارجی ساختمان می بخشد، افراد زیادی خواستار به کار گیری این سبک سقف شیروانی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ آراز سقف ارتباط برقرار نمائید.

هزینۀ اجرای شیروانی با نازل ترین قیمت

همانطور که تا کنون در پیرامون خود و در سطح شهر ملاحظه نموده اید، جهت اجرای شیروانی از متریال مختلفی همچون ورق فولادی، سنگ، سرامیک، سفال و ... استفاده می شود. به طور کلی قیمت اجرای شیروانی نیز بر اساس عواملی همچون نوع متریال، مساحت و طرح تعیین می گردد. امروزه مجری سقف شیروانی متناسب با سلیقۀ شخصی مالکان ساختمان، شرایط آب و هوایی و قیمت به سبک های مختلفی اجرای سقف شیروانی را انجام دهند. البته در سطح شهر اکثراً اجرای شیروانی فلزی متقاضیان زیادی دارد چون نسبت به روش های دیگر ارزان تر است. ضمن آنکه  اجرای شیروانی ورق گالوانیزه در طرح های متنوع پیاده سازی می شود و می تواند جلوۀ خاصی به نمای خارجی ساختمان ببخشد. به صورت اصولی جهت اجرای سقف شیروانی با ورق فولادی به صوت تک بر، چهار بر و چند بر استفاده می شود.

متناسب با موقعیت ساختمان به سهولت می توانند مناسب ترین روش را جهت طراحی و اجرای شیروانی انجام دهند. جهت استعلام هزینۀ اجرای شیروانی با متریال مختلف می توانید با مهندسین و   مجری سقف شیروانی  مجموعۀ آراز سقف مشورت نموده و تماس حاصل فرمائید.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()