آیفون تصویری لازمۀ راه اندازی یک ساختمان می باشد چون پیشرفت تکنولوژی بستر را جهت طراحی و تولید انواع آیفون تصویری فراهم نموده است. امروزه پیشرفت های چشمگیری در صنعت ساخت آیفون ملاحظه می نمائیم ، به نوعی تولید کنندگان در تلاش برای افزایش سطح امنیت ساختمان توسط دستگاه های آیفون تصویری می باشند.

فروش آیفون تصویری با قابلیت ذخیره سازی داده، امکان اتصال به گوشی هوشمند، امکان ارتباط بین واحدهای داخلی با قابلیت کارتخوان، تشخیص چهره و اثر انگشت مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. در نتیجه سازندگان و مالکین ساختمان تلاش می کنند ساختمان خود را به پیشرفته ترین دستگاه آیفون تصویری تجهیز نمایند.

سفارش آنلاین انواع آیفون تصویری

فروشگاه تکنما شاپ یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش آیفون تصویری در تهران می باشد که توانسته با راه اندازی سایت اختصاصی، امکان خرید آنلاین آیفون تصویری را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم نموده است. بدین ترتیب افرادی که خواستار تجهیز نمودن ساختمان خود به پیشرفته ترین دستگاه آیفون تصویری می باشند، در همین راستا می توانید با کارشناسان خرید آیفون تصویری تکنما ، تکنما شاپ مشورت نموده و سپس به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمائید.

فروش آیفون تصویری در مدل و قابلیت های متفاوت صورت می گیرد. بدین وسیله مالکین ساختمان می توانند متناسب با بودجه ای که جهت خرید آیفون تصویری اختصاص داده اند، انتخاب خود را از میان محصولات متنوع انجام دهند. امروزه به سهولت می توان سطح امنیت ساختمان را نسبت به گذشته بهبود بخشید. حفظ امنیت ساختمان از اهداف اصلی خرید آیفون تصویری به شمار می رود. متناسب با تعداد واحدها و تکنولوژی که از آیفون تصویری مد نظر دارید، می توانید انتخاب خود را انجام دهید. تجهیز بودن به دوربین دید در شب، تنظیم زاویۀ دید دوربین، داشتن زاویۀ دید وسیع، پنل خروجی ضد آب، صفحه نمایش با رزولوشن بالا مواردی هستند که هنگام خرید آیفون تصویری باید در نظر داشته باشید. جهت ثبت سفارش آنلاین آیفون تصویری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()