فروش اقساطی خودرو به عنوان یکی از راهکارهای پر مخاطب در بازار خودرو به شمار می رود. با توجه به اینکه خرید و فروش خودرو بخش بزرگی از اقتصاد ملی را به خود اختصاص می دهد، از این رو فروشندگان خودرو تلاش می کنند با تخصیص و ارائه راهکارهای جدید به مشتریان، همچنان بازار خرید و فروش اتومبیل را حفظ نمایند. افزایش ناگهانی و چند برابری قیمت خودرو موجب راکد شدن بازار خودرو شده است ولی تسهیل نموده شرایط  خدمات فروش اقساطی خودرو بهترین تاکتیک جهت حفظ این بازار به شمار می رود. قیمت خودرو سال های اخیر تغییرات قابل توجهی نموده و افزایش ناگهانی پیدا کرده است. در نتیجه اقشاری که با توان مالی اندک روبرو هستند، می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری، بهترین بهره را داشته باشند.

فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با ساده ترین شرایط

مجموعۀ آرشا خودرو به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در زمینۀ تأمین و فروش انواع خودرو داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته به منظور جلب رضایت مشتریان و همشهریان، خدمات فروش اقساطی خودرو را با شرایط آسان تر به مشتریان ارائه دهند. در این صورت افراد راحت تر از گذشته قادر به تأمین اتومبیل می باشند که البته باید توجه داشته باشید که جهت خرید اقساطی خودرو به مراکز معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ بلند مدت داشته باشند. البته در عین حال به طور دقیق هر یک از مفاد عقد قرارداد را مطالعه نمائید. امروزه استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری بهترین پیشنهاد برای خرید اتومبیل محسوب می شود. در واقع افراد حین پرداخت اقساط، می توانند از اتومبیل خریداری شده نیز استفاده نمایند.

در این صورت خرید اقساطی خودرو برای خریداران صرفۀ اقتصادی خواهد داشت. جهت استعلام دقیق در خصوص شرایط خرید اقساطی خودرو می توانید از طریق واحد فروش گروه آرشا خودرو اقدام نمائید.

شماره های تماس: 02148000998 

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()