آیفون تصویری تکنما یکی از برندهای شناخته شدۀ ایرانی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. امروزه کلیۀ ساختمان های نوساز به آیفون تصویری تجهیز هستند چون این دستگاه حاصل پیشرفت تکنولوژی بوده و به فناوری روز تجهیز است و مالکین ساختمان می توانند با نصب این نوع آیفون، سطح امنیت ساختمان را ارتقاء ببخشند.

استقبال از  فروش آیفون تصویری تکنما در این است که افراد می توانند از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. از ویژگی های مهم آیفون تصویری تکنما می توان به کاهش مصرف حدود هشتاد درصدی مصرف سیم کشی ساختمان اشاره نمود. تجهیزات این برند معتبر امکان ارتباط داخلی یا اینترکام میان واحدهای ساختمان و واحد نگهبانی را فراهم نموده است. مهمترین ویژگی که دستگاه های آیفون تصویری بدان تجهیز می باشد، قابلیت اتصال به دوربین مداربسته می باشد. ضمن آنکه دارای قابلیت اتصال به جک درب پارکنیک می باشند.

جهت انتخاب و خرید آیفون تصویری تکنما با قابلیت های پیشرفته و با کیفیت می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ تکنما شاپ ارتباط برقرار نموده و مشورت نمائید. چرا که فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید آیفون تصویری تکنما تأثیرگذار می باشد که می توان به میزان امنیتی که از انتخاب آیفون دارید، اشاره نمود.

خرید آیفون تصویری تکنما پس از مشاورۀ آنلاین

کمپانی تکنما توانسته موفق به طراحی و ساخت آیفون تصویری تکنما در مدل های مختلف با صفحه نمایشگر مدل 4.3 و 7 اینچ می باشد. بدین وسیله افراد متناسب با توان مالی و سلیقۀ شخصی هر یک از آنها می توانند انتخاب نمایند. البته ابعاد مانیتور و رنگ تصویر بر روی قیمت آیفون تصویری تکنما تأثیرگذار خواهد بود. علاوه بر آنکه مشخصات فنی دستگاه از نظر تاچ بودن صفحۀ نمایشگر، نوع پنل خروجی، داشتن پنل کارتخوان، پنل اثر انگشت و مواردی از این قبیل بر روی قیمت و خرید آیفون تصویری نوع تکنما تأثیرگذار است. جهت خرید آنلاین آیفون تصویری تکنما می توانید به طور مستقیم از طریق مرکز نمایندگی فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ با قیمت مناسب تهیه نمائید.

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()