تخت دو طبقه متقاضیان زیادی دارد چون خانواده های متعددی جهت تأمین تخت خواب مورد نیاز هر یک از فرزندان می توانند این نوع تخت را تهیه نمایند. امروزه تنوع سبک طراحی سرویس های خواب تغییرات قابل توجهی نموده است و شاهد طراحی و تولید انواع تخت دو طبقه چوبی و فلزی در مدل های متنوع می باشیم. از این رو افراد با بررسی دقیق راحت تر می توانند تخت خواب مورد نیاز فرزندان خود را تهیه نمایند.

با کوچک تر شدن آپارتمان های مسکونی و اینکه برای اکثر خانواده ها تهیۀ یک اتاق مجزا برای فرزندانشان مقدور نمی باشد، خرید تخت دو طبقه بهترین راهکار است که بتوان برای هر کدام از آنها رختخواب مجزا تهیه نمود. برای مشاهدۀ مدل های متنوع تخت دو طبقه می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر، به صورت آنلاین تخت دو طبقه مورد پسند اعضای خانواده را سفارش دهید.

ویژگی های مهم یک تخت دو طبقه استاندارد

اگر در تلاش برای خرید تخت خواب دو طبقه می باشید، در نظر گرفتن یک سری ویژگی قابل تأمل است. خواب اساس حیات بشر می باشد و تأثیر مستقیم بر روی سلامت انسان ها خواهد داشت. بنابراین هنگام  خرید تخت دو نفره و دو طبقه، بایستی ابعاد تخت، کیفت بدنه، جنس کفی و استحکام آن مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و در نهایت زیبایی مدل و طراحی تخت خواب مورد توجه قرار گیرد.

قیمت تخت دو طبقه به جنس و مدل آن بستگی دارد. در نتیجه والدین می توانند با بررسی تمام جوانب و مقایسۀ هر یک از انواع تخت دو طبقه، تخت خواب مناسبی را برای فرزندان دختر و پسر خود انتخاب و خریداری نمایند. در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب شاهد فروش انواع تخت دو طبقه کودکانه و بزرگسال در طرح های متنوع می باشیم.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()