تخت دو نفره یکی از اقلام اصلی جهیزیۀ عروس محسوب می شود. چندین سال است که اکثر افراد از تخت خواب جهت استراحت کردن و خوابیدن استفاده می نمایند. از آنجایی که خواب بخش مهمی از سلامت انسان است، نوع تخت خواب در داشتن خواب با کیفیت نقش بسزایی خواهد داشت. اگر خواستار خرید تخت دو نفره می باشید، توجه به سایز و جنس تخت در کنار طراحی شیک آن حائز اهمیت است. همانطور که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، داشتن خواب خوب به افراد کمک می کند که بتوانند با انرژی بیشتری فعالیت روزانه خود را انجام دهند. پایه و کفی مستحکم، سهولت در جابجایی و طراحی از جمله مواردی هستند که هنگام  خرید تخت دو نفره چوبی و فلزی باید در نظر داشته باشید. فروشگاه بهسازان چوب با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان، توانسته امکان خرید تخت دو نفره با کفی ساده و جکدار را برای آنان مهیا سازد.

مهمترین مشخصه های تخت دو نفره استاندارد

با کوچک تر شدن ابعاد اتاق خواب، افراد به سختی می توانند فضای لازم برای قرار دادن سرویس خواب فراهم نمایند. از این رو تخت دو نفره جک دار می تواند گزینۀ مناسبی برای شما به شمار آید چون امکان استفاده از فضای خالی زیرین تخت خواب را برای قرار دادن وسایل اضافی و مازاد فراهم می سازد. به دلیل افزایش تنوع سبک طراحی و تولید تخت خواب، افراد راحت تر می توانند متناسب با بودجه و فضای اتاق خواب، بهترین سرویس خواب را تهیه نمایند. فروش تاب ریلکسی از طریق سایت انجام می گیرد. 

قیمت تخت دو نفره به جنس، طرح، ابعاد و امکانات آن بستگی دارد. در نتیجه اگر در تلاش برخی تهیۀ سرویس خواب دو نفره می باشید، پیشنهاد می کنیم در ابتدا محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را ملاحظه نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از ارائه دهندگان تجهیزات و لوازم خانگی چوبی در تهران تأسیس شده است و در حال حاضر آمادۀ عرضۀ محصولات فروشگاه به مشتریان در سراسر کشور می باشند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()