صندلی راک یکی دیگر از سبک های پرطرفدار محسوب می شود و از قدیم الایام تا کنون افراد زیادی خواستار خرید این محصول می باشند. قدمت طراحی و ساخت صندلی راکینگ به قرن 17 میلادی باز می گردد و قرن 18 شاهد رونق فروش صندلی راک در تاریخ می باشیم. طراحی صندلی راک حصیری که مجهز به پایه های نیم دایره ای هستند، امکان حرکت گهواره ای مانند را برای صندلی مهیا می سازد. مردمان آمریکا تصور دارند که طراحی اولیۀ این نوع صندلی توسط فردی به نام بنجامین فرانکلین صورت گرفته است. سپس در کشورهای اروپایی شاهد رواج فروش صندلی راک بودیم و دیری نپایید که در ایران نیز برخی از افراد اقدام به  خرید صندلی راک نموده و لحظات خوشایند و لذت بخشی را برای خود فراهم می نمودند. از قرن 19 میلادی در سطح بازار طرح های متنوعی از صندلی راک عرضه شد. در حال حاضر می توانید مدل های جدید صندلی راک را از طریق فروشگاه بهسازان چوب مشاهده نموده و پس از بررسی دقیق، صندلی مورد پسند خود را تهیه نمائید.

موارد کاربرد و انواع صندلی راک

صندلی راک سنتی، صندلی راک مدل گلایدر، صندلی راک فنری ، صندلی راک گردان ، صندلی راک خوابیده ، صندلی راک دسته دار ، صندلی راک مکانیزم پاف دار و ... تنها برخی از انواع  صندلی راک موجود در بازار به شمار می روند. افراد می توانند بر اساس سلیقۀ شخصی و قیمت، مناسب ترین صندلی راک یا صندلی گهواره ای را تهیه نمایند. علاقه مندان به مطالعۀ کتاب نیز می توانند از راحتی و آرامشی که این صندلی به ارمغان می آورد، بهره مند گردند. گفته می شود، سبک طراحی این نوع صندلی راحتی به تقویت سلامت روان انسان ها کمک می کند چون پیوستگی تکان خوردن صندلی حس آرامش بخشی را برای آنان مهیا می سازد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت خرید مبل اداری و صندلی راک و خرید اینترنتی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و از میان محصولات، صندلی مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()