همان طور که می‌دانید، هر وسیله ای، اگر به صورت نو و آکبند خریداری شود بهتر است. ویدئو پروژکتور نیز شامل این قاعده می‌شود. اما در بعضی مواقع ممکن است که به دلیل قیمت بالای اجناس، مجبور به خرید اجناس و لوازم دست دوم باشیم. در فروشگاه نیزار کالا ویدئو پروژکتور دست دوم موجود نیست. ولی اگر تمایل به خرید ویدئو پروژکتور دست دوم داشته باشید می‌توانید از طریق پشتیبانی فروشگاه سفارش دهید. فروشگاه نیزار کالا ارائه دهنده انواع پروژکتور های نو و فابریک در برند های مختلف می‌باشد. جالب است بدانید که از لحاظ مشخصات فنی، پروژکتور های نو و دست دوم هیچ فرقی با هم ندارند. اما پروژکتور هایی که دست دوم هستند، ساعات زیادی را صرف نمایش تصویر کرده اند. پس در کل، قطعات این پروژکتور ها با هم برابر است و با کیفیتی یکسان تولید شده اند. همچنین ممکن است که یک ویدئو پروژکتور دست دوم، امکانات زیادی از یک پروژکتور نو داشته باشد.

مزایای خرید پروژکتور 

 می‌توانید به فروشگاه نیزار کالا نیز برای خرید ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار سر بزنید. زیرا در فروشگاه نیزار کالا ، پروژکتور های نو با قیمت بسیار ارزان به فروش می‌ رسد. خرید پروژکتور دست دوم، مزایایی نیز دارد. یکی از بهترین مزایا این است که شما می‌توانید یک پروژکتور با امکانات را به قیمت بسیار پایین تری تهیه کنید. شاید یک پروژکتور نو و فاقد امکانات اضافی، قیمت بالایی داشته باشد. اما شما می‌توانید بهترین پروژکتور ها را با قیمت بسیار پایین تر از بازار خریداری نمایید.

فروشگاه نیزار کالا نیز یکی از برترین فروشگاه هایی است که در زمینه فروش پروژکتورهای نو فعالیت دارد. در صورتی که می‌خواهید ویدئو پروژکتور نو خریداری کنید از این فروشگاه به صورت اینترنتی خریداری نمایید. اما اگر می‌خواهید پروژکتور دست دوم باشد، می‌توانید به کارشناسان این فروشگاه بسپارید تا برایتان پیدا کنند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()