کاغذ دیواری ساده از دسته بندی اصلی محصولات دیوارپوش به شمار می رود که از گذشته تا کنون دچار تحول گردیده و تولید کنندگان توانسته اند با الهام گیری از المان های مختلف، انواع کاغذ دیواری با کیفیت و قابل شستشو را طراحی نموده و به بازار عرضه نمایند. همانطور که از نامشان پیداست، جهت تزئین نمای دکوراسیون و نصب بر روی دیوار و سقف طراحی شده است. در نتیجه افرادی که تمایلی به نقاشی محل سکونت خود نمی باشند، می توانند با خرید کاغذ دیواری ساده ، زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمایند. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و توانسته اند محصولاتی با کیفیت و درجه یک را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

نکات طلایی خرید کاغذ دیواری ساده

از محصولات کاغذ دیواری به عنوان پوشش های تزئینی شناخته شده و به منظور جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاغذ دیواری ساده با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار چسبانده می شود. طراحی و چاپ کاغذ دیواری ساده به صورت رولی می باشد و می توان جهت تغییر در نمای دکوراسیون از مزایای پوسترهای دیواری استفاده نمایند. جهت چاپ کاغذ دیواری از روش های مختلفی بهره گرفته می شود که می توان به چاپ جکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتالی و چاپ سطحی اشاره نمود که برخی از آنها با استفاده از ماشین های چرخشی چاپ و به بازار عرضه می شوند. عمدتاً کاغذ دیواری می تواند به صورت ساده و یا بافت دار طرحی شود. به عبارتی استفاده از الگوهای گرافیکی باعث می گردد تا افراد بتوانند متناسب با موقعیت های مختلف، جهت تزئین نمای دکوراسیون ساختمان مسکونی، تجاری و اداری از طرح های متنوع کاغذ دیواری ساده بهره گیرند و جلوه ای خاص به محیط ببخشند.

جهت خرید محصولات دیوارپوش مانند  خرید پوستر دیواری چهره می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و بر اساس فضای دکوراسیون، کاغذ دیواری مناسبی را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()