ویژگیهای ترازو لیبل پرینتر: فروشگاه تجهیزات

استفاده از ترازو لیبل پرینتر مزایای فراوانی دارد که شما را با تعدادی از آنها آشنا می سازیم.

این ترازوها با چاپ برچسب و چسباندن آنها به محصولات به مشتریان کمک می کنند تا مشخصات دقیق محصول را ببینند و از هزینه هایی که باید بپردازند اطلاع یافته و بتوانند بودجه خود را مدیریت کنند. فروش ترازو لیبل پرینتر در انواع مختلف انجام می گیرد. 

در اکثر مدلهای ترازو لیبل پرینتر، قابلیت اتصال به کارتخوان بانکی یا دستگاه پوز این امکان را فراهم می کند تا مشتری در کسری از ثانیه فاکتور محصولات را پرداخت کند.

استفاده از این دستگاه در فروشگاهها، علاوه بر جلوگیری از اشتباه وارد کردن مبلغ کل کالاها، باعث  افزایش سرعت فروش نیز می گردد.

از دیگر امکانات ترازو لیبل پرینتر ، تولید بارکد سطری و امکان چاپ بارکد تجمیعی می باشد،  که این قابلیت در بهینه کردن، افزودن سرعت و کاهش خطاها در سرویس دهی به مشتریان فروشگاه ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

با نمایش جزییات محصولات بر روی صفحه نمایشگر ترازو لیبل پرینتر، اپراتور فرصت دارد تا صحت آن ها را تأیید کند.

از دیگر قابلیتهای ترازو لیبل پرینتر می توان به توانایی اتصال بهWIFI  و شبکه شدن و ارتباط بیسیم با سایر سیستم ها و دستگاههای دیجیتالی اشاره نمود.

این دستگاه یکی از پیشرفته ترین ترازوهای دیجیتال می باشد که علاوه بر وزن کشی محصولات، انواع لیبل را به صورت های مختلف طراحی می کند.

این ترازوها امکان مدیریت نقدی و موجودی و امکان ردیابی محصولات را به راحتی فراهم می کنند. 

قابلیت اتصال به پرینتر، بارکد خوان و کشوی پول، کارکرد همزمان با ۴ مشتری، دارای چاپگر داخلی، دارای پورت های سریال، شبکه و USB، امکان اتصال به صورت آنلاین به نرم افزارهای فروشگاهی رایج، دارای حافظه مستقیم وحافظه غیر مستقیم، داشتن پارسنگ الکترونیکی و صفر کننده خودکار ، ارائه انواع گزارشات متنوع، منبع تغذیه از برق شهری و باتری داخلی از دیگر ویژگیهای مدلهای مختلف ترازو لیبل پرینتر می باشند که در خرید ترازو باید به آن دقت داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()