آلاچیق فلزی از سازه های معروفی است که در محوطه های باز ساخته می شوند. اجرای آلاچیق فلزی طی چند مرحلۀ معین صورت می گیرد که به طور مختصر در ادامۀ متن به آنها می پردازیم. در ابتدا نیاز است که محل ساخت آلاچیق فلزی تعیین گردد و سپس نوبت به جایگزاری ستون های آلاچیق می باشیم. محل قرارگیری ستون ها نیاز است که یک متر از زمین گود گردد و به نوعی از خشک شدن محل اطمینان حاصل نمود. جهت ساخت اجرای آلاچیق فلزی جهت افزایش دقت در قراردهی ستون ها، فاصله ها با استفاده از چله مشخص می گردد تا بدین وسیله بتوانند از کج شدن ستون ها جلوگیری نمود. بیش از یک دهه از فعالیت حرفه ای آراز سقف می گذرد و این مجموعۀ با سابقه توانسته بر حسب نیاز مشتریان، اجرای آلاچیق فلزی را سبک های کلاسیک و مدرن به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مراحل اجرای آلاچیق فلزی

نصب ستون ها، درست کردن سقف شیروانی و ساخت سکوی آلاچیق از دیگر مراحل اجرای آلاچیق فلزی به شمار می روند که مجریان پروژه های ساخت آلاچیق به صورت دقیق منطبق بر نقشۀ اولیه هر یک از مراحل را انجام می دهند.

امروزه اکثر افراد طرفدار آلاچیق فلزی می باشند چون از استحکام بالایی برخوردار بوده و قابل اجرا در هر منطقۀ آب و هوایی می باشند. هزینه ساخت آلاچیق فلزی بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس فولاد به کار رفته، سبک طراحی آلاچیق فلزی و ابعاد آن اشاره نمود. در صورت تمایل به سفارش اجرای آلاچیق فلزی می توانید با مهندسین مجرب مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید. این مجموعه طی سال ها فعالیت متوالی توانسته پروژه های متعددی در حوزۀ ساخت آلاچیق فلزی شیک و مدرن انجام داده و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()