مشخصات ظاهری ترازوی محک : فروشگاه دیجی اسکال

ترازوهای محک نه تنها کارایی بالایی دارند بلکه از لحاظ ظاهری نیز زیبا و شکیل هستند و در رنگبندی متنوع تولید می شوند.  

بدنه انواع ترازوی محک از پلاستیک فشرده ساخته می شود و سینی آنها به شکل تخت از جنس پلاستیک و به شکل لبه دار از استیل ضد زنگ است. از این ‌رو ترازوی محک در برابر رطوبت، گرد و غبار، آلودگی‌ها و شرایط نامساعد و تغییرات محیط های فروشگاهی‌‌ مقاومت بسیار بالایی دارد. مرکز خرید ترازوی محک در خدمت شماست. 

نمایشگر اغلب مدلهای ترازوی محک از نوع LED و در برخی دیگر از نوع LCD می باشد که به صورت سه تکه وزن کالا، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهد. در مدلهای علمک دار ترازوی محک، صفحه نمایشگر و حتی در برخی مدل ها کیبورد ترازوی محک بر روی علمک قرار گرفته است که این موضوع دید بهتری از صفحه نمایشگر را برای کاربران و مشتریان فراهم می کند. اما در ترازوهای بدون علمک، نمایشگر آن بر روی بدنه تعبیه می شود.

ویژگیها و امکانات ترازوی محک : فروشگاه تجهیزات

طراحی ساده، عمر طولانی، کیفیت بالا، نگهداری آسان و نیز سهولت در استفاده از ویژگی‌‌‌هایی است که موجب محبوبیت ترازوی محک در بین کاربران ایرانی شده است.

ویژگیهای مشترک انواع ترازوی محک در هر شکل و با هر قابلیت عبارتند از: دقت بالا در وزن کردن کالا، سرعت در پایداری وزن، مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت، به روز بودن قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری، قیمت مناسب، دارا بودن پارسنگ و گارانتی و خدمات پس از فروش.

علاوه بر اینها، مدل های جدید ترازوی محک، از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند که می توان به قابلیت شبکه شدن با سایر تجهیزات فروشگاهی از طریق وای فای و بلوتوث، امکان اتصال به کارت خوان، بارکد خوان، صندوق پول، کامپیوتر و چاپگر خارجی اشاره نمود. فروش ترازو با بهترین قیمت انجام می گیرد.

یکی از ویژگی های کاربردی ترازوی محک دارا بودن باتری پشتیبان داخلی می باشد که در صورت عدم دسترسی به برق شهری، ساعتهای طولانی می تواند کار کند.  

 

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()