راه اندازی و توسعۀ آموزش مجازی با گسترش فضای اینترنت در سطح جهانی و همچنین داخل کشور صورت می گیرد. امروزه به دلایل متعددی از سیستم آموزش از راه دور استقبال می شود چون برخی از افراد نمی توانند حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند. بدین ترتیب موجب می گردد تا دانش آموزان نتوانند تحصیل خود را تکمیل کنند. در پی این موضوع از هم سن و سال های خود باز می مانند. از آنجایی که در گذشته دانش آموزان مستعد که قادر به مطالعه کتب درسی خود در ساعات دیگر بودند، از عرصۀ آموزش باز می ماندند و بدین وسیله مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها شرایط را به نوعی مهیا نمودند که بتوانند بهترین بستر را جهت ارائه خدمات آموزش مجازی در ایران برای کلیۀ دانش آموزان با استعداد فراهم آورند.

اهمیت ارائه خدمات آموزش مجازی در ایران

خوشبختانه روز به روز شاهد گسترش سیستم آموزش از راه دور یا آموزش مجازی در مقاطع مختلف تحصیلی می باشیم که توانسته اند از پهنای اینترنت 4G برای ارائه کلاس های آنلاین استفاده نمایند. نکتۀ کلیدی که در حوزۀ راه اندازی این سیستم وجود دارد، این است که راه ارتباط میان دانش آموزان، اساتید و برگزاری کلاس های آنلاین، استفاده از نرم افزار اختصاصی است که توسط مدرسه طراحی شده و در اختیار آنان قرار گرفته می شود. بدین وسیله دانش آموزان می توانند در هر موقعیت مکانی و زمانی که قرار دارند در کلاس های آنلاین حضور داشته و در نهایت به دروس آرشیوی دسترسی پیدا کنند.

تا کنون آموزش مجازی باعث گردیده تا دانش آموزان متعددی در اقصی نقاط کشور بتوانند از شرایط آموزش الکترونیکی بهره گیرند و به نوعی مسیر را برای فارغ التحصیل شدن خود فراهم آورند. به طور کلی سیستم دوره آموزش از راه دور  توانسته مسیری مناسب برای رشد و توسعۀ فرهنگی در سراسر کشور به شمار رود. بنابراین مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تلاش نموده به عنوان یکی از مدارس پیشرو در این عرصه همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()