معرفی اره استخوان بر قصابی

اره استخوان بر قصابی یا اره گوشت بر یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که جهت برش انواع گوشت و استخوان تازه و منجمد استفاده می شود. این دستگاه در مراکز تولید گوشت مانند قصابی ها، رستوران ها و مرغداری های بزرگ کاربرد دارد و کار انها را آسان نموده است.

فروشگاه مینروا امگا به عنوان مرکز فروش تجهیزات آشپرخانه صنعتی مانند فروش اره استخوان بر قصابی تولید شده توسط گروه  ایتالیایی مینروا و امگا، در این مقاله شما را با دستگاه های استخوان بر قصابی آشنا می سازد.

اره استخوان بر قصابی دستگاهی با ایمنی بالا می باشد که عمل برش را با قدرت بسیار بالا انجام می دهد.

این دستگاه، برش های تمیز و یکدست از انواع گوشت را در اختیار شما قرار می دهد و با اطمینان می توانید گوشت، مرغ، ماهی و استخوان را  باکیفیت بالا به مشتریان ارائه دهید.

اره استخوان بر قصابی در دو نوع اره استخوان بر رومیزی و اره استخوان بر ایستاده تولید می شود. انواع ایستاده دارای ابعاد بزرگتر و به طبع دارای قدرت بیشتری هستند و برای برش استخوان های بزرگتر و گوشت های حجیم تر در رستورانها و کترینگ های بزرگ، کشتارگاه ها و.... کاربرد دارند. در حالیکه انواع رومیزی برای رستوران ها و هتل هایی که سطح کار متوسط دارند، استفاده می شوند.

بدنه و تیغه اره استخوان بر قصابی از جنس آلومینیوم ساخته می شود، از اینرو در برخورد با مواد غذایی مانند مرغ، ماهی و گوشت که دارای رطوبت هستند دچار آسیب و زنگ زدگی نمی شود و همچنین قابل شستشو هستند.

شیوه کار با اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

برای کار با اره استخوان بر قصابی کافی ست که شما گوشت یا استخوان را بر روی صفحه دستگاه قرار دهید تا مراحل برش گوشت انجام شود. ضخامت گوشت بسته به استفاده ای که دارید قابل تنظیم می باشد. خرید اره استخوان بر مینروا را ازز طریق سایت انجام دهید. 

قبل از شروع کار، ابتدا باید ارتفاع اره را مطابق با ارتفاع قطعه گوشت تنظیم کنید. سپس قطعه گوشتی را که می خواهید ببرید به آرامی به سمت تیغه فشار دهید. اگر کار خود را به اتمام رساندید و نیازی به استفاده مجدد از دستگاه ندارید، آن را خاموش کنید و از پریز برق جدا کنید.

مزایای اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

سرعت بالای برش، تکه های یکدست و باکیفیت گوشت، داشتن بالاترین سطح ایمنی، رعایت نکات بهداشتی، طول عمر زیاد، قابلیت جدا شدن و تمیز کردن آسان دستگاه و قطعات آن و موتور بسیار قوی از مزایای اره استخوان بر قصابی می باشد.

خرید و فروش اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

گروه ایتالیایی مینروا و امگا به عنوان تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در سطح جهانی شناخته شده می باشد که اره استخوان بر قصابی یکی از تولیدات این شرکت است. فروشگاه مینروا امگا به صورت اختصاصی به فروش محصولات این شرکت می پردازد و مدلهای مختلف اره استخوان بر قصابی مینروا و امگا را در یک جا جمع کرده و به فروش می رساند.

قیمت اره استخوان بر قصابی: فروشگاه مینروا امگا

قیمت اره استخوان بر هم مثل دیگر تجهیزات صنعتی، ارتباط مستقیم با کیفیت و عملکرد این دستگاه دارد. هرچه دستگاه شما کیفیت ساخت و کارایی بیشتری داشته باشد، باید مبلغ بیشتری بابت خرید آن پرداخت کنید. همچنین ویژگی هایی مانند قدرت موتور، برند و کیفیت ساخت دستگاه بر قیمت اره استخوان بر تاثیر می گذارند. در ضمن برندهای خارجی مانند مینروا ایتالیا دارای محصولات گرانتری می باشند.  

اره استخوان بر قصابی مینروا : فروشگاه مینروا امگا

تولیدات شرکت ایتالیایی مینروا و امگا مطابق با استانداردهای بهداشتی و ایمنی CE تولید می شوند. این دستگاهها بسیار حرفه ای و مقاوم هستند که از جنس استنلس استیل ساخته شده اند. این استخوان برها در کنار ویژگی های منحصر به فرد، دارای ظاهری شیک و مدرن نیز می باشند.

تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()