اره استخوان بر چیست : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر مناسب ترین وسیله برای استفاده در مکان هایی ست که نیاز بر برش گوشت در حجم زیاد دارند. این دستگاه صنعتی برای قطعه قطعه کردن استخوان،گوشت قرمز، گوشت ماکیان و ماهی به شکل گرم و تازه یا منجمد مناسب است. خرید اره استخوان بر را با قیمت ارزان انجام دهید.

کارخانجات بزرگ تولید محصولات پروتئینی، کشتارگاه ها، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی، قصابی ها و موارد مشابه دیگر که نیاز به خرد کردن قطعات استخوان و گوشت در حجم بالا و همینطور سرعت زیاد دارند و می خواهند که قطعات را به قسمتهای مساوی و دقیق برش دهند، از اره استخاون بر استفاده می کنند.

اره استخوان بر رومیزی :مدلهای رومیزی اره استخوان بر در قصابی ها، رستورانها، هتلها و سوپر پروتئين ها که سطح کار آنها متوسط است، استفاده می شوند و ابعاد آنها به گونه ای طراحی می شود که به راحتی روی پیشخوان یا میز کار قرار بگیرند.  

اره استخوان بر پایه دار یا ایستاده :این مدلها دارای ابعاد بزرگتر نسب به مدلهای رومیزی هستند و با پایه هایی جهت قرار گرفتن بر روی زمین تولید می شوند. اره استخوان بر ایستاده به واسطه داشتن موتور قدرتمندتر و به طبع توان بیشتر برای برش استخوان های بزرگتر و گوشت های حجیم تر استفاده می شود و معمولا برای کترینگ های بزرگ ، کشتارگاه ها و کارخانه‌های توزیع گوشت مناسب می باشد.

ویژگیهای اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

بدنه این دستگاه ها در هر دو نوع رومیزی و ایستاده از جنس آلومینیوم آنودایز شده یا استیل ضدزنگ ساخته می شود که مانع چسبیدن گوشت به بدنه می‌شود. نچسبیدن گوشت به بدنه یعنی اینکه مسائل بهداشتی رعایت شده و از به وجود آمدن آلودگی جلوگیری می گردد. علاوه بر این، بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب دارد، به همین دلیل به راحتی قابل شستشو می باشد.

میز کار که به آن عرشه نیز می گویند و گوشت و استخوان جهت برش بر روی آن قرار می گیرند، از استیل ضدزنگ تولید می گردد. طراحی صاف و صیقلی عرشه که بدون هیچ گونه زائده و برجستگی می باشد، از تجمع اضافه های برش و خرده های گوشت و استخوان جلوگیری می کند.  

تیغه اره استخوان بر بسیار تیز و از جنس استیل ضدزنگ می باشد. با خاصیت ارتجاعی و کششی تیغه می توان ارتفاع آنرا به بهترین حالت تنظیم کرد. به واسطه همین ویژگی، می توان ضخامت برش ها را بین چند میلی متر تا چند سانتی متر تنظیم نمود.

یکی از ویژگیهای بارز در اره استخوان بر داشتن بازوی محافظ می باشد که از تماس دست با

تیغ اره نواری جلوگیری می کند و امنیت کار با اره را افزایش می دهد. همچنین این دستگاه دارای دکمه توقف اضطراری است و کاملاً ایمن عمل می کند.

مزایای استفاده از اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

دستگاه اره استخوان بر دارای ساختاری محکم است و مجهز به تمام سیستم‌ های ایمنی و بهداشتی می باشد. برای اطلاع از فروش اره استخوان بر مینروا به سایت مینروا امگا مراجعه کنید. 

این دستگاه به صورت اتوماتیک کار می کند و عملکرد بسیار ساده ای دارد؛ بطوریکه فقط با قرار دادن گوشت و استخوان در مقابل تیغه و با استفاده از دسته می توان برش های لازم را انجام داد.

اره استخوان بر در هر دو نوع رومیزی و ایستاده قادر به برش قطعات گوشت در اندازه های یکسان و دقیق می باشد و برشهای باکیفیتی را انجام میدهد.  

انواع اره استخوان بر، کاملا بهداشتی ساخته می شود و در هنگام کار نیز کاملا مسائل بهداشتی رعایت می گردد.

این دستگاه علاوه بر قوی و کاربردی بودن، با ایمنی کامل طراحی میگردد.

بهترین اره استخوان بر را از کجا بخریم؟

یکی از برترین تولیدکنندگان انواع اره استخوان بر ، شرکت ایتالیایی مینروا و امگا می باشد که تولیدات خود را به اکثر کشورهای جهان صادر می کند. فروشگاه مینروا امگا، تولیدات این شرکت ایتالیایی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان داخلی قرار می دهد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()