اره استخوان بر قصابی که به نام های اره برقی قصابی یا اره گوشت بری نیز شناخته می‌شود در دسته بندی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرد. این دستگاه برای قطعه قطعه کردن و برش انواع گوشت و استخوان مورد استفاده قرار می گیرد که با سرعت و دقت بسیار زیاد، برشهایی مشابه و یکدست با ضخامت یکسان بوجود می آورد. 

اره استخوان بر قصابی در کارخانجات فراورده های گوشتی، کشتارگاه ها، فروشگاه های عرضه گوشت، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی، قصابی ها و موارد مشابه دیگر بسیار کاربردی می باشد.

در ادامه، فروشگاه مینروا امگا به بررسی انواع اره استخوان بر قصابی و ویژگیها و مزایا و  خرید اره استخوان بر قصابی می پردازد.

اره استخوان بر قصابی چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه دارای یک تیغه اره نواری ایستاده می باشد که با قرار گرفتن گوشت در زیر آن کار برش را به صورت عمودی انجام می دهد. زمانیکه گوشت روی میز کار قرار می گیرد با هل دادن آن به سمت تیغه‌های فولادی یا آلومینیومی، هر نوع گوشت و استخوانی را به‌راحتی می برد.

تیغه های این دستگاه هم به صورت صاف و هم به شکل شیاردار موجود می باشند، البته تیغه‌های شیاردار یا دندانه‌دار عملکرد بهتری نسبت به تیغه‌های صاف دارند و می توانند بدون آسیب برشهایی یکسان ایجاد کنند.  

تیغه دستگاه اره استخوان بر قصابی درون محفظه‌ای قرار گرفته که هم موجب افزایش امنیت دستگاه می گردد و هم  وسیله ای جهت فشار دادن گوشت به زیر تیغه می باشد.

مشخصات اره استخوان بر قصابی

بهترین این دستگاه ها دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ یا آلومینیوم آنودایز شده هستند و میز کار در تمامی مدلها از استیل ساخته می شود. استفاده از جنس استیل در سطح کار، موجب افزایش طول عمر و جلوگیری از زنگ ‌زدگی می شود و همچنین بهداشت‌کار و سلامت محصولات پروتئینی را تضمین می کند. میز کار اره استخوان بر قصابی بدون هیچ برجستگی یا منفذ به طور کاملا صاف و صیقلی ساخته می شود تا هنگام برش گوشت و ماهی، مواد و خرده ها به میز نچسبند و تجمع آنها موجب ایجاد آلودگی نگردد.  

اره مدلهای مختلف اره استخوان بر قصابی با ارتفاع برش های متفاوت موجود می باشند.

برق مصرفی اره استخوان بر قصابی هم به شکل تک فاز و هم سه فاز می باشد.

با مراجعه به سایت فروشگاه مینروا امگا می توانید ویژگیها و مشخصات فنی تمام مدلهای اره استخوان بر قصابی را مورد بررسی قرار دهید. 

انواع اره استخوان بر قصابی

اره قصابی به طور کلی به دوشکل رومیزی و ایستاده در بازار عرضه موجود می باشد.

اره استخوان بر رومیزی به دلیل دارا بودن ابعاد کوچکتر بر روی میز یا پیشخوان قرار می‌گیرد و معمولا برای استفاده در مکانهایی که با حجم کمتری از گوشت سروکار دارند مانند سوپر گوشت ها مناسب میباشد.

اره استخوان بر ایستاده هم ابعاد بزرگتری دارد و هم با توان موتور و زمان کارکرد بیشتر می تواند قطعات حجیم گوشت و استخوان را برش دهد. این دستگاه معمولا در مکانهایی مانند سردخانه ها یا کشتارگاه ها که حجم کار بیشتری دارند، به کار گرفته می شود.

برای مشاهده انواع اره استخوان بر قصابی می توانید از سایت فروشگاه مینروا دیدن کنید.

مزایای استفاده از اره استخوان بر قصابی

این دستگاه با سرعت بالایی که دارد موجب افزایش سرعت کار می گردد.

اره استخوان بر قصابی می تواند برش های دقیق و یکسانی را به انواع گوشتها بدهد.

در هنگام کار یا این دستگاه مسائل بهداشتی کاملا رعایت می شود.

ایمنی بسیار بالا یکی دیگر از مزایای کار با اره استخوان بر قصابی می باشد.

کار با این دستگاه ها بسیار راحت است.

خرید اره استخوان بر قصابی

چنانچه تصمیم بر  برای اطلاع از خرید اره استخوان بر مینروا دارید، با مراجعه به سایت فروشگاه مینروا امگا می توانید مدلهای مختلف اره استخوان بر قصابی ساخت گروه ایتالیایی مینروا و امگا را مشاهده کنید.  

 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 160
نمایش همه
علاقه مندی ها ()