اره استخوان بر دستی جهت برش به شکل افقی یا اصطلاحا شقه کردن لاشه گوسفند و گاو مورد استفاده قرار می گیرد و با نامهای مختلفی شناخته می شود که اره شقه کن گاوی، اره لاشه بر دستی، اره همه کاره و اره دستی قصابی از این اسامی می باشند. فروش اره استخوان بر دستی به صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیرد. 

این دستگاه ها بسیار سبک هستند و کار با آنها راحت می باشد و به دلیل داشتن طول عمر بالا برای استفاده طولانی مدت کاملا مناسب و ایده آل هستند.

اره استخوان بر دستی علاوه بر گوشت و استخوان قدرت برش زدن مواد مختلفی مانند فلز، پلاستیک، کاشی و سرامیک و غیره را دارد و از آن در حرفه‌های مختلف می‌توان استفاده کرد.

علاوه بر اینها، اره استخوان بر دستی، وسیله ای کارآمد برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون، فضای سبز و خودروسازی، عملیات امداد و نجات و حتی در پروژه‌های پزشکی می باشد.

ویژگیهای اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

انواع اره استخوان بر دستی، انرژی مورد نیاز خود را از برق 220 ولت شهری تامین می‌کنند و توان بالایی دارند.

نوع برش این دستگاه ها حالت رفت و برگشتی یا به اصطلاح چکشی بوده و میزان سرعت حرکت را در مدلهای مختلف می‌توان تنظیم کرد.

اره استخوان بر دستی وزن زیادی ندارد و بسیار خوش دست و دارای دسته ای با فرم ارگونومیکی زیبا، برای سهولت در کارهای مختلف است و این امکان را فراهم می کند تا دست کاربر در زمان کار طولانی با آن دچار خستگی نشود.

برخی مدلها دارای چراغ LED برای دید بهتر کاربر در شرایط کم نور می باشند.

عوض کردن تیغه اره استخوان بر دستی کار بسیار راحتی است و فقط با زدن کلید تیغه پران روی بدنه می‌توان تیغه را جدا کرده و تیغه دیگری جایگزین آن ساخت. با عوض کردن تیغه اره استخوان بر دستی می‌توان مواد مختلف را برش داد.

فناوری ضدلرزش در مدلهای پیشرفته اره استخوان بر دستی ، موجب راحتی کاربر می گردد و  صدای این دستگاه ها بسیار کمتر شده و بدین ترتیب دستگاه آلودگی صوتی کمتری تولید می‌کند.

کیف همراه اره ی استخوان بر دستی، حمل و جابجایی دستگاه را برای کاربران آسان ساخته است.

اره استخوان بر دستی توانایی برش منحنی را دارد چرا که کم عرض بودن تیغه و ساختاری که دارد، این امکان را برای دستگاه فراهم کرده است.

اکثر مدل های اره استخوان بر دستی به سیستم قفل کن سوییچ در حالت روشن مجهز می باشند. هنگام کار طولانی مدت از دستگاه بهتر است این قفل را فعال کنید تا با سهولت و ایمنی بیشتری به ادامه برش بپردازید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

  • از دست زدن به تیغه بلافاصله پس از اتمام برش خودداری کنید و اجازه دهید تا تیغه خنک شود.
  • پس از اتمام برش، اره استخوان بر دستی را خاموش کرده و در جای مناسب قرار دهید.
  • جهت تعویض تیغه ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و سپس در صورت خنک بودن تیغه را تعویض کنید.
  • هنگام استفاده از اره استخوان بر دستی به علت پرتاب خرده های استخوان هنگام برش، از عینک ایمنی و ماسک استفاده کنید.
  • هنگام گیر کردن تیغه در گوشت یا استخوان بلافاصله اره را خاموش کرده و به بررسی دلایل بپردازید. ممکن است تیغه کند شده باشد و یا سرعت مناسب انتخاب نشده باشد و یا اینکه تیغه انتخاب شده مناسب کار نباشد.

فروش اره استخوان بر دستی در فروشگاه مینروا امگا

برای خرید اره استخوان بر می توانید با مشاوران فروشگاه مینروا امگا تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات کامل از مشخصات فنی این دستگاه ها و مدلهای مختلفی که دارند، اقدام به خرید نمایید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()