اره استخوان بر دستی یکی از ابزار هایی است که از آن برای برش استخوان و گوشت های یخ زده استفاده می شود. امروزه این اره دارای تنوع بسیار زیادی می باشد، در واقع اره استخوان بر دستی به واسطه تیغه هایی که برای آن در نظر گرفته شده است گروه بندی می شود. در نظر داشته باشید که بدنه اره یا همان کمان اره به هیچ عنوان در نوع اره دخالتی ندارد و تنها بخشی از اره که به واسطه آن این ابزار از مدل های دیگر تفکیک می شود تیغه به کار رفته در آنها می باشد.  فروش اره استخوان بر دستی از طریق سایت انجام می گیرد.

اره استخوان بر دستی در مراکز متعددی به کار گرفته می شود، این مراکز عبارت است از:

کشتارگاه ها

کارخانجات پروتئینی صنعتی

مراکز تولید و بسته بندی مواد پروتئینی

قصابی ها.

در نظر داشته باشید که اره استخوان بر دستی به لحاظ بدنه در دو مدل تولید می شود، گروهی از این اره ها دارای یک دسته می باشند که در واقع تیغه در این نوع اره ها به صورت مستقیم به دسته متصل است. مدل دیگر اره استخوان بر دستی طوری طراحی شده که بدنه اره به سر و ته تیغه متصل می‌ باشد و تشکیل یک کمان را می دهد. در واقع بدنه اره استخوان بر دستی از یک طرف به نوک تیغه و از طرف دیگر به انتهای تیغه متصل می باشد. عموماً مکانیزم باز و بسته شدن این کمان ها بسیار راحت است و کاربر به سادگی می تواند هر زمان که نیاز باشد تیغه آنها را تعویض کند. اره استخوان بر دستی را به لحاظ تیغه در دو گروه از هم جدا می کنند، این دو گروه عبارت است از:

اره استخوان بر دستی با تیغه های دندانه بلند

اره استخوان بر دستی با تیغه های دندانه کوتاه.

هر کدام از اره های مذکور نسبت به تیغه های تعبیه شده در آن ها مصارف مختلفی دارند، در ادامه این موضوع را بیشتر باز خواهیم کرد.

فروشگاه مینروا امگا - اره استخوان بر دستی با تیغه های دندانه بلند:

اره استخوان بر دستی با داشتن تیغه های دندانه بلند قادر است گوش ها را با سرعت بسیار زیادی برش دهد. اساساً مراکزی که از این اره استخوان بر دستی استفاده می کنند دارای حجم کاری بسیار بالایی می باشند. در واقع سرعت کار با اره استخوان بر دستی دندانه بلند بسیار زیاد می باشد اما باید در نظر داشت که کیفیت برش با این نوع اره استخوان بر دستی به هیچ عنوان مطلوب نیست. در واقع اره هایی که دارای تیغه های دندان بلند می باشند عموماً برای برش از آنها استفاده می شود و به هیچ عنوان برش منظم و با کیفیت در خصوص این مراکز مد نظر نیست. در نظر داشته باشید که کار کردن با اره استخوان بر دندانه بلند بسیار خطرناک می باشد زیرا این اره به سادگی می تواند گوشت و استخوان را برش دهد بنابراین کاربرانی که از این اره ها استفاده می کنند حتما باید از تجهیزات ایمنی بهره مند باشند. تجهیزاتی که میتوان در هنگام کار با اره استخوان بر دندانه بلند استفاده کرد عبارت است از:

محافظ چشم یا همان عینک مخصوص برش

دستکش های مخصوص برش

کفش مخصوص برش

یونیفرم مخصوص برش.

در نظر داشته باشید که استفاده از این تجهیزات می تواند به راحتی کاربر را از خطرات احتمالی مصون نگه دارد. در واقع در هنگام کار با این اره ها امکان پرش استخوان به چشم بسیار زیاد است، حتی امکان دارد کاربر ناخواسته دست خود را دچار آسیب کند بنابراین حتماً باید نکات ایمنی در هنگام کار رعایت شود.

فروشگاه مینروا امگا - اره استخوان بر دستی با تیغه های دندانه کوتاه:

اره استخوان بر دستی با تیغه های دندانه کوتاه عموماً در مراکزی مورد استفاده قرار می گیرد که مواد پروتئینی را بسته بندی می کنند. در نظر داشته باشید که این مراکز احتیاج به برش های تمیز، هماهنگ و با کیفیت دارند بنابراین اره هایی که تیغه های دندانه کوتاه دارند به سادگی می توانند برش های یک دست و منظمی را پدید آورند. نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده از اره استخوان بر دندانه کوتاه سرعت برش می باشد، در واقع سرعت برش در این اره ها بسیار کند صورت می گیرد. همانطور که اشاره شد این کندی سرعت به واسطه برش های منظم و دقیق صورت می گیرد. از این اره ها در قصابی ها و مراکز مشابه مانند مرغ فروشی ها و مراکزی که در خصوص فروش آبزیانی مانند ماهی فعالیت دارند نیز استفاده می شود.

فروشگاه مینروا امگا - فروش اره استخوان بر دستی:

یکی از سایت های بسیار معتبر در زمینه فروش اره استخوان بر دستی مرکز خرید اینترنتی مینروا امگا می باشد، این مرکز خرید دارای مدل های گوناگون اره استخوان بر دستی است. در نظر داشته باشید که تمامی اجناس این مرکز خرید به صورت اورجینال و اصلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. همانطور که مستحضر هستید امروزه پیدا کردن مرکزی که بتوان اجناس اصلی و درجه یکی را در آن یافت آنچنان راحت نیست به خصوص با ورود تجهیزات و ابزارآلات چینی به بازار کشور که عموما دارای درجه کیفیت ۵ و ۶ می باشند. بنابراین بهتر است از یک مرکز خرید دارای اعتبار و مطمئن خرید خود را انجام دهید. در واقع فروشگاه مینروا امگا به لحاظ اعتبار در زمینه فروش تجهیزات متنوع مشاغل مختلف زبانزد می باشد.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص خرید های اینترنتی این است که امروزه با شیوع اپیدمی ویروس کرونا اکثر جوامع خرید های خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می دهند و به این ترتیب از جان خود و اطرافیانشان محافظت می کنند، بنابراین بهترین نوع خرید در حال حاضر خرید اینترنتی می باشد. در نظر داشته باشید که سایت مینروا امگا در خصوص خدمات رسانی به مشتریان ممتاز می باشد و عموماً تجهیزات خود را به صورت رایگان برای خریداران ارسال می کند، این امتیاز می تواند این مرکز را از مراکز مشابه متمایز کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()