اره استخوان بر دستی یکی از دستگاه هایی است که در مشاغل مختلفی استفاده می شود و همانطور که از نام آن مشخص است می تواند انواع استخوان را برش دهد. این دستگاه با نامهای اره لاشه بر برقی، اره افقی بر دستی، اره دستی قصابی، اره ساطوری و اره شقه کن گاوی نیز شناخته می شود. فروش اره استخوان بر دستی از طریق سایت انجام می گیرد. 

اره استخوان بر دستی علاوه بر گوشت و استخوان، قدرت برش زدن مواد مختلفی مانند فلز، چوب، پلاستیک، کاشی و سرامیک را دارد و این امر فقط با عوض کردن تیغه ممکن می گردد. از اره استخوان بر دستی غالبا در کشتارگاه ها، شیلات، مراکز توزیع گوشت و قصابی ها جهت شقه کردن لاشه گاو و گوسفند استفاده می شود. در ضمن از این دستگاه می توان در حوزه های مختلفی مانند لوله کشی، آهنگری، باغبانی، آتش نشانی، خودروسازی، عملیات امداد و نجات و حتی در پروژه‌های پزشکی استفاده کرد.

البته این دستگاه غیر از استخوان قادر است به صورت دستی انواع گوشت های یخزده را نیز برش دهد.  

ویژگیهای اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

این دستگاه با نیروی دست کار می کند و عملکرد برش به صورت رفت و برگشتی می باشد، به همین دلیل به آن اره افقی بر نیز می گویند. میزان سرعت حرکت در اره استخوان بر دستی را با توجه به سختی مواد می توان به حالتهای مختلف تنظیم کرد.

اره استخوان بر دستی دارای قدرت بدنه بالایی می باشد و می تواند ساعت های متوالی کار کند.

این دستگاه از ساختار ساده ای برخوردار است و تیغه آن را به راحتی می توان تعویض نمود. برای تعویض تیغه نیاز به هیچ گونه ابزاری نیست و فقط با زدن کلید تیغه پران روی بدنه می‌توان تیغه را جدا کرده و تیغه دیگری جایگزین آن ساخت.

یکی از ویژگیهای اره استخوان بر دستی داشتن دسته ای با طراحی ارگونومیک می باشد که موجبب می گردد تا دست کاربر در زمان کار طولانی دچار خستگی و درد نشود.

مدلهای پیشرفته اره استخوان بر دستی مجهز به فناوری ضدلرزش می باشند و دارای قفل سوئیچ، قابلیت فارسی‌بر و عایق دوبل هستند.

انرژی مورد نیاز اره استخوان بر دستی از برق شهری تامین می‌شود.

راهنمای خرید اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

هنگام خرید این دستگاه باید به قدرت موتور، سرعت حرکت تیغه، طراحی آرگونومیک دسته، امکان تعویض تیغه، قابلیت برش منحنی، کیف مخصوص حمل و شرکت سازنده توجه داشته باشید.

رعایت نکات ایمنی هنگام کار با اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

هنگام کار با اره استخوان بر دستی باید نکاتی را رعایت کنید تا خطری شما را تهدید نکند.

یکی از ضروری ترین نکات ایمنی، استفاده از عینک و محافظ صورت می باشد تا در برابر خطرات ناشی از پرتاب تکه های استخوان و گوشت از چشم و صورت محافظت شود.

پوشیدن پیش بندهای مخصوص نیز از خطرات ناشی از استخوان های پرتاب شده جلوگیری می کند.

اره استخوان بر دستی به دلیل داشتن تیغه های تیز می تواند موجب آسیب رساندن به دست و یا انگشتان شود، از اینرو افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، هنگام کار باید کاملاً هوشیار باشند و از هیچ گونه داروی خواب آور و یا دارو هایی که هوشیاری فرد را کاهش می ‌دهند استفاده نکنند.

هنگام کار و روشن بودن اره استخوان بر دستی، به هیچ عنوان دست خود را به تیغه نزدیک نکنید.

زمانیکه تیغه به هنگام کار کردن در استخوان یا گوشت گیر کرد، فوراً دستگاه را خاموش کنید و صبر کنید تا تیغه از کار بیفتد و بعد برای خارج کردن آن اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اره استخوان بر بر دستی می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا در تماس باشید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()