فروش اره استخوان بر قصابی در سایت مینروا امگا :

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص اره استخوان بر قصابی صحبت کنیم، در نظر داشته باشید که اره ها دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند. همچنین از مدل های مکانیکی آن ها گرفته تا مدل های برقی دارای زیر شاخه های متعددی می باشند. در نظر داشته باشید که عموماً اره ها برای مصارف خاصی تولید می شوند و هر کدام قابلیت ها و کارکرد های ویژه‌ای دارند، بنابراین نمی‌توان از یک اره برای مصارف مختلف استفاده کرد. بسیار دیده شده است که از اره های میزی چوب بری در قصابی ها و دیگر مراکز پروتئینی استفاده شده است. در ابتدا باید بگویم که این مسئله به دلیل ارزان قیمت بودن اره های چوب بری نسبت به قیمت فروش اره استخوان بر قصابی اتفاق می افتد، مسئله دوم که در این خصوص بسیار حائز اهمیت است این است که اره های چوب بری برای مصارف چوب و برش آن تولید می‌شوند بنابراین به هیچ عنوان دارای استانداردهای گوشت بری نیستند، در واقع افرادی که انواع اره استخوان بر دستی استفاده می کنند جان خود و افرادی که در آن محیط کار می‌کنند را به خطر می‌اندازند. در نظر داشته باشید که ما نباید جزو کشورهایی باشیم که فقط به کار کردن همیت می دهند و به هیچ عنوان به مسائل ایمنی کوچکترین بهایی نمی دهند. کشورهای اروپایی و پیشرفته عموماً مهمترین مسئله را در اولویت، ایمنی می دانند سپس به مسائل کاری اهمیت می دهند بنابراین استفاده از اره ها برای مصارف مربوطه امری کاملاً ضروری باید باشد.

اره ها امروزه به شکل دستی و برقی تولید می شوند، اره استخوان بر قصابی که مورد بحث ما در این مقاله می باشد اره استخوان بر قصابی است اره استخوان بر قصابی در واقع تلفیقی از علم مکانیک و انرژی برق است. در ادامه یکی از مدل های مطرح اره استخوان بر قصابی را معرفی می کنیم.

فروشگاه مینروا امگا - اره استخوان بر قصابی براکس:

کمپانی پراکس یک کمپانی معروف ایرانی می باشد که در حوزه واردات و ساخت تجهیزات صنایع غذایی فعالیت دارد. اره استخوان بر اره استخوان بر قصابی براکس دارای مرغوبیت و کیفیت مطلوبی می باشد در ساختار اره استخوان بر قصابی از آلیاژ بهداشتی آلومینیوم و پوشش آنودایز بهره گیری کرده اند. در خصوص طول تیغه این دستگاه باید گفت که از طولی مناسب و توانی ایده آلی برخوردار است. در واقع کمپانی براکس تمام تلاش خود را کرده است تا دستگاهی در سطح کیفی بالا را به بازار عرضه کند.

علاوه بر تولیدات خود کمپانی براکس این کمپانی در وارد کردن محصولاتی در زمینه مشابه بسیار ویژه و خاص عمل کرده است. برای نمونه می توان انواع اره استخوان بر قصابی ساخت کمپانی ایتالیایی را نام برد که این شرکت آنها را وارد می کند، در نظر داشته باشید که محصولات کمپانی براکس دست کمی از نمونه های مشابه خارجی ندارند و مشخصه ها و مولفه های آن ها را دارا می باشند. کمپانی براکس سعی کرده است خدمات ناب و ممتازی را برای رضایت مشتری عرضه کند این خدمات مانند ضمانت‌ نامه‌ های معتبر و ارائه خدمات بعد از فروش به خریداران می باشد.

فروشگاه مینروا امگا - استخوان بر قصابی براکس:

عنوان اره استخوان بر قصابی براکس را می شود در رابطه با دو گروه از این دستگاه ها به کار برد، گروه اول گروهی هستند که کمپانی براکس آنها را به اسم خود شرکت راهی بازار می کند و گروه دوم گروهی هستند که کمپانی براکس آنها را از خارج کشور وارد می کند. اگر بخواهیم نمونه ای از دستگاه های وارد شده را معرفی کنیم می توانیم به استخوان بر سوئدلینک هاوس اشاره کنیم که محصول یک کمپانی ایتالیایی می باشد. در هر صورت کمپانی براکس در زمره دستگاه‌ های اره استخوان برقصابی نامی آشنا دارد، زیرا کیفیت و خدمات مطلوبی به خریداران عرضه می کند.

فروشگاه مینروا امگا - خرید اره استخوان بر قصابی براکس:

مهمترین متقاضی استخوان بر های کمپانی براکس عموماً قصابی ها، کشتارگاه ها و مراکز صنعتی توزیع گوشت و غیره می باشند بنابراین به استثنای مشاغل ذکر شده و برخی مشاغل دیگر این دستگاه جزو دستگاه‌ هایی نیست که عموم مردم به دنبال خرید آن باشند. در نتیجه برای خرید اره استخوان بر قصابی قصابی می‌توانید به سایت اینترنتی مینروا امگا مراجعه کنید، در این سایت قیمت ها بسیار مناسب و نازل تعیین شده اند و خدمات بسیار خوبی به خریداران ارائه می‌شود.

فروشگاه مینروا امگا - مدل های مختلف اره استخوان بر قصابی براکس:

دستگاه‌های برش استخوان عموماً از قالب و ساختار مشابهی برخوردارند و تغییرات بسیار جزئی در آنها ایجاد شده است. در واقع دلیل این تغییرات کم مصارف و مکان های مورد استفاده از آنها می باشد، عموماً این مصارف تزیینی نیستند بنابراین به ظاهر آنها اهمیت خاصی داده نمی شود. بیشترین معیار و ملاک کمپانی های سازنده این استخوان بر ها عموماً کیفیت و بازدهی بالای این محصولات می باشد، تنها تفاوت این دستگاه ها به شرح زیر می باشد:

تفاوت در سایز دستگاه

تفاوت در سرعت دستگاه

تفاوت در قدرت دستگاه.

بنابراین همانطور که مشاهده کردید تنها تفاوت این دستگاه در میزان بازدهی آنها می باشد. فروش اره استخوان بر از طریق سایت انجام می گیرد.

فروشگاه مینروا امگا - اره استخوان بر قصابی پراکس و قیمت آن ها:

در نظر داشته باشید که این دستگاه های استخوان بر بسیار کارآمد و با کیفیت هستند، همچنین منطبق با استاندارد های جهانی ساخته می‌شوند. مطمئناً این معیار ها در تعیین قیمت دخیل می باشند، اما مورد مهمی که تاثیر مستقیمی روی قیمت این دستگاه دارد سایز تیغه آن می باشد. در نظر داشته باشید که دستگاهی که سایز تیغه بزرگتری داشته باشد مطمئناً حجم آن نیز بزرگتر خواهد شد زیرا این دستگاه باید بتوانند گوشتی با ابعاد بزرگ تر را برش دهد، بنابراین این پارامتر را در کنار هم قیمت دستگاه را افزایش خواهند داد، البته سایت مینروا امگا دارای قیمت های بسیار مناسبی است.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()