قیمت توربو شارژ دنا پلاس بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به برند و مدل آن اشاره نمود. اتومبیل دنا پلاس از جمله خودروهای دیفرانسیل جلو به شمار می رود که مجهز به گیربکس 5 دنده دستی می باشند.

سیستم پیشرانۀ دنا پلاس توربو مجهز به 4 سیلندر با موتوربو شارژ EF7 و حجم موتور 1.7 لیتر می باشد. دنا پلاس توربو دارای 150 اسب بخار قدرت و گشتاور 215 نیوتن متر گشتاور می باشد که امکان سرعت صفر تا صد کیلومتر را در مدت زمان تنها 10 ثانیه فراهم می سازد. قیمت توربو شارژ دنا پلاس ممکن است در سطح بازار متفاوت باشد که علت این اتفاق می تواند مرتبط به برند و مدل قطعات توربو باشد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش قطعات توربو شارژ در تهران فعالیت می کنند و توانسته اند قطعاتی معتبر در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید توربو شارژ دنا پلاس

خودروی دنا پلاس به عنوان یکی از اتومبیل های محبوب به شمار می رود چون از عملکرد بالایی برخوردار است. ضمن آنکه به آپشن های پیشرفته تری نسبت به نسخه های قدیمی خود مجهز می باشد. تجهیز نمودن اتومبیل به سیستم توربو شارژ موجب افزایش بازدهی موتور اتومبیل می گردد. با توجه به اینکه اتومبیل از قطعات مکانیکی تشکیل شده است، هر لحظه امکان آسیب فنی برای قسمت های مختلف اتومبیل وجود دارد. این مسئله در رابطه با توربو شارژ خودرو نیز مطرح می گردد. قیمت توربو شارژ دنا پلاس را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی استعلام نمائید و با آسودگی خاطر از اصل بودن، آن را سفارش دهید.

توربو شارژ دنا پلاس متناسب با حداکثر توان موتور اتومبیل صورت می گیرد. بدین ترتیب ایجاد اختلال در عملکرد این قطعه نیاز به رسیدگی دارد و در صورت عدم تعمیر، می توانید با آسودگی خاطر اقدام به خرید توربو شارژ دنا پلاس نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()