فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی براکس در فروشگاه مینروا امگا:

چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین نوع چرخ گوشت های حال حاضر در بازار می باشد.

یکی از مدل های معروف چرخ گوشت نیمه صنعتی چرخ گوشت رومیزی براکس مدل bm_۲۲ می باشد، در خصوص توضیح این چرخ گوشت می توان گفت که یکی از تولیدات افتخارآمیز داخلی است. از این چرخ گوشت می توان در مکان های مختلف استفاده کرد، حتی برای چرخ کردن سوسیس و کالباس در مراکز فست فود و رستوران ها نیز می توان از آن استفاده کرد.

چرخ گوشت نیمه صنعتی مدل bm_۲۲ دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم می باشد، در واقع این جنس ضد خورندگی و ساییدگی است و مقاومت بسیار زیادی دارد همچنین احتمال چسبیدن گوشت به این بدنه آلومینیومی بسیار کم است به همین دلیل موارد بهداشتی خود به خود رعایت می شود و پس از اتمام کار شستن تیغه ها و تجهیزات دیگر این چرخ گوشت کفایت می کند.  فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی از طریق سایت انجام می گیرد. 

در نظر داشته باشید که قلب تپنده که در این چرخ گوشت به کار گرفته شده است قدرتی برابر با ۱.۴ اسب بخار دارا می باشد و توانایی آن چیزی معادل ۱۱۰۰ وات می باشد. با این اوصاف به راحتی این چرخ گوشت می تواند در ساعت ۱۰۰ کیلو گرم گوشت را چرخ کند.

خصوصیات چرخ گوشت نیمه صنعتی براکس:

قطر تیغه به کار رفته در چرخ گوشت نیمه صنعتی براکس مدل bm_۲۲ معادل ۲.۲ سانتی متر می باشد.

فروشگاه مینروا امگا به صورت ویژه فرایند فروش چرخ گوشت صنعتی و عرضه چرخ گوشت نیمه صنعتی مدل bm۲۲ را در برنامه فروش خود قرار داده است.

فروشگاه مینروا امگا این چرخ گوشت نیمه صنعتی را همراه با ضمانتنامه معتبر و خدمات بعد از فروش به مشتریان ارائه می‌کند.

مدیریت مرکز مینروا امگا در نظر دارد که با توجه به شیوع اپیدمی ویروس کرونا خرید های غیر حضوری را در این مرکز انجام شود، بنابراین خریداران می توانند خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()