یکی از پرکاربردی ترین تجهیزات آماده سازی غذا در آشپزخانه های صنعتی و خانگی، دستگاه چرخ گوشت می باشد که جهت ریز کردن قطعات درشت گوشت یا اصطلاحا چرخ کردن انواع گوشت به کار برده می شود. با توجه به اینکه پایه اصلی بسیاری از غذاها مانند کباب، کتلت، همبرگر و کوفته، گوشت چرخ شده می باشد، بنابراین تولید آن با کیفیت بالا اهمیت بالایی دارد. چرخ گوشت این کار  را به خوبی انجام می دهد و از ماشین آلات اصلی مراکز بزرگ و پر کارکرد گوشتی و پروتئینی مانند رستوران ها، فست فودها، کبابی ها، قصابی ها و سوپر بروتئین ها محسوب می گردد. فروش چرخ ‌گوشت تسمه ای توسط این مجموعه انجام می گیرد.

چرخ گوشت ها بر اساس شیوه انتقال قدرت موتور به دو شکل تسمه ای و گیربکسی تولید می شوند.

چرخ گوشت تسمه ای ابتدایی ترین مدلهای چرخ گوشت می باشد که در ساختار آنها جهت انتقال نیرو از موتور به قطعات از تسمه های پلاستیکی استفاده می شود و با چرخش تسمه شروع به کار می کند.

در ادامه این مقاله، فروشگاه تجهیزات شما را با انواع چرخ گوشت تسمه ای و ویژگیهای آنها آشنا می سازد.

معرفی انواع چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت تسمه ای به شکل رومیزی و ایستاده تولید می گردد که مدلهای رومیزی حجم کمتری از گوشت را چرخ می کنند و مدلهای ایستاده دارای پایه های چرخ دار می باشند و حجم بیشتری از گوشت را به شکل چرخ شده در می آورند.  

چرخ گوشت تسمه ای را بر حسب کاربری به دسته های چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی می توان تقسیم کرد.

 بر اساس تعداد تسمه و اندازه دهانه خروجی، چرخ گوشت های تسمه ای اندازه‌های مختلفی دارند. چرخ گوشت 32 تسمه‌ای از پرکاربردترین انواع چرخ گوشت ها به شمار می رود که اندازه تیغه آن 32 سانتی‌متر است و چرخ گوشت تسمه‌ای 42، پس از مدل 32 کاربرد بیشتری دارد.

ویژگیها و مشخصات چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

مهمترین شاخصه انواع چرخ گوشت تسمه ای این است که می توانند علاوه بر چرخ کردن گوشت، مواد آبدار مانند پیاز و سیب زمینی را هم چرخ کنند. در مدلهای گیربکسی این امر موجب آسیب رساندن به قطعات و موتور می شود، در حالیکه در چرخ گوشت تسمه ای به دلیل نوع ساخت بدنه، آب و خرده های مواد غذایی داخل دستگاه باقی نمی مانند و باعث ایجاد بوی بد نمی‌شوند. همچنین تسمه های پلاستیکی با آب مواد واکنش نشان نمیدهند، به همین دلیل این مدلها برای رستوران ها و کبابی ها  که معمولا حجم زیادی از پیاز و سیب زمینی را چرخ می کنند، گزینه مناسبتری می باشند.

توان موتور چرخ گوشت‌های تسمه ای از 4 اسب بخار تا 10 اسب بخار متغیر است و مدلهای صنعتی می‌توانند تا 400 کیلوگرم گوشت را با کیفیت بالا در هر ساعت چرخ کنند.  

به دلیل مجهز بودن اغلب مدلهای چرخ گوشت تسمه ای به کلید چرخش معکوس، امکان کنترل حرکت محور چرخ گوشت ممکن می باشد و زمانیکه گوشت در گلویی گیر می کند این قابلیت موجب رهاسازی و تخلیه چرخ گوشت می گردد.

پنجره های مختلف چرخ گوشت تسمه ای، چرخ کردن گوشت در سایز های مختلف را امکانپذیر می سازند. پنجره های کوچک رشته های نازکی از گوشت و پنجره های بزرگتر رشته های بزرگتری از گوشت را تولید می کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های انواع چرخ گوشت تسمه ای امکان جداسازی قطعات و شست‌وشو و سرهم کردن دوباره آنها می باشد که بهداشت و سلامت دستگاه را افزایش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  فروش چرخ گوشت تسمه ای و ویژگیهای آنها می توانید با کارشناسان فروشگاه تجهیزات در تماس باشید.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()